Firma Nowa Elektro, do niedawna kojarzona z nazwą Nowa France należy do czołówki sieci hurtowni elektrotechnicznych w Polsce. Założona 1989 roku przez Mariana Nowaka – obecnego Prezesa spółki, aktualnie skupia 36 oddziałów na terenie całego kraju, zatrudniając ponad 300 osobową wykwalifikowaną kadrę. Korzenie firmy sięgają 1946 roku, kiedy to powstał łódzki ELMET – przedsiębiorstwo handlu artykułami technicznymi, które zostało przejęta w 2000 roku przez Prezesa Mariana Nowaka.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Handlowiec
Zakres obowiązków:
- Realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy (osiąganie budżetów obrotu, marży, planów na wybranych dostawcach)
- Analiza sytuacji rynkowej na obsługiwanym terenie (analiza i budowanie bazy klientów: firm wykonujących instalacje elektryczne, fotowoltaiczne, sieci teleinformatyczne , bezpośrednio inwestorów, resellerów, klientów indywidulanych w zakresie PV i pomp ciepła)
- Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy (kontakt, przygotowanie oferty, informacja o promocjach oraz nowościach firmowych , sprzedaż)
- Spotkania z partnerami handlowymi (klientami i kluczowymi dostawcami)
- Pozyskiwanie nowych klientów i inwestycji
- Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
- Raportowanie i współpraca z Dyrektorem/Kierownikiem Oddziału
- Kompleksowa sprzedaż asortymentu elektroinstalacyjnego (nacisk na około 140 strategicznych producentów) , oferty PV i pomp ciepła, oświetlenia przemysłowego produkowanego przez spółkę z grupy NE , prefabrykacji wykonywanej przez spółkę z grupy NE
Oczekiwane kwalifikacje:
- Wykształcenie minimum średnie – preferowane elektrotechniczne
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej
- Umiejętność negocjacji i budowania długofalowych relacji z klientami
- Wysoka dynamika działania i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność pracy w zespole
- Doskonała organizacja czasu pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- Bardzo dobra znajomość MS Office
Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- Dużą samodzielność działania (możliwość podejmowania decyzji handlowych w ramach założonych kompetencji, elastyczność w planowaniu tygodnia pracy, nacisk na realizację założonych celów)
- Niezbędne narzędzia pracy – telefon, komputer/laptop
- Stałe wynagrodzenie ( 3.500/4.500 brutto)
- System premiowy powiązany z osiąganymi wynikami sprzedażowymi (0 – 5.000 zł/brutto)
- Udział w projektach rozwojowych i szkoleniach
- Przyjazną atmosferę pracy oraz orientację na pracownika
- Możliwość rozwoju zawodowego ( awans wewnętrzny na Kierownik ds. Kluczowych Klientów lub Kierownik Oddziału)
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. ubezpieczenie grupowe PZU, dofinansowanie wczasów oraz Multisport i Lux Med na preferencyjnych warunkach.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!