Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 6 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 000 zł
Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca d/s dofinansowań

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Handlowiec

Podstawa: 4 920 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 920 zł
Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. Sprzedaży i Usług

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sali Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Agent Nieruchomości

Obrotni Nieruchomości sp. z o.o.

9

http://www.obrotni.com

Ogłoszenie ważne do: 06-09-2021

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

< 1 roku

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Pomorskie, Gdańsk

Kluczowe umiejętności

Kreatywność Umiejętność nawiązywania relacji z ludźmi Wytrwałość

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Szukamy Obrotnej Kandydatki lub Kandydata na stanowisko

Agent Nieruchomości

 

Zależy nam na osobach zarówno posiadających doświadczenie w sprzedaży nieruchomości lub branżach pokrewnych np.: ubezpieczeniach, sprzedaży samochodów lub innych dóbr luksusowych, a także na osobach, które dopiero chciałby rozpocząć swoją karierę w nowoczesnym biurze nieruchomości. Preferujemy osoby, które cechują się dynamizmem w codziennym działaniu, dobrą organizacją pracy, systematycznością w realizacji zadań oraz takie, które chcą osiągnąć sukces zawodowy.

Każdego dnia staramy się doskonalić nasze procesy dlatego też do naszego biura najlepiej dopasują się osoby z „otwartymi głowami” i takie, które nie boją się zmian.

 

Dlaczego warto u nas pracować?

  1. Ponieważ otrzymasz wysokie prowizje od sprzedaży (nawet stałe 60% netto prowizji liczone od obrotu netto)
  2. Ponieważ nasza skuteczność w umawianiu spotkań ze sprzedającymi wynosi 80%
  3. Ponieważ jak nikt inny zadbamy o Twój rozwój wysyłając Cię na liczne szkolenia zewnętrzne z zakresu sprzedaży, marketingu w social mediach, social sellingu, cold callingu, negocjacji i inne.

 

Czym będę się zajmował?

  • Aktywnym pozyskiwaniem ofert (leady sprzedażowe) od osób chcących sprzedać swoją nieruchomość. Leady sprzedażowe będziesz pozyskiwał w większości samodzielnie przy zastosowaniu wszelkich możliwych nowoczesnych metod prospectingu (cold calling, social selling…)
  • Sprzedażą nieruchomości osobom zainteresowanym ich zakupem. Większość leadów zakupowych (ponad 80%) będzie Ci dostarczać nasze biuro nieruchomości.
  • Zlecaniem sesji zdjęciowych pozyskanych nieruchomości oraz kompletowaniem dokumentów do zawarcia transakcji sprzedaży.
  • Dbaniem o bezpieczeństwo transakcji poprzez sprawdzenie statusu prawnego nieruchomości.
  • Budowaniem pozytywnych kontaktów i relacji z Klientami, którymi są zarówno Sprzedający jak i Kupujący nieruchomości.
  • Kształtowaniem wizerunku i rozpoznawalności marki „Obrotni Nieruchomości” na rynku poprzez regularną aktywność w social mediach.

 

Jak wygląda proces wdrożenia do firmy?

Przez pierwsze trzy miesiące będziesz głównie budował swoje portfolio nieruchomości na sprzedaż (zawieranie umów pośrednictwa, najchętniej na wyłączność). Onboarding trwa około 3 miesięcy i w tym czasie będziesz miał dostępne w szerokim zakresie wsparcie merytoryczne zarówno ze strony bardziej doświadczonych kolegów jak i przełożonych. Dodatkowo na licznych szkoleniach otrzymasz wiedzę i doświadczenia od trenerów, co przełoży się na Twoje wyniki finansowe.

Po okresie wdrożenia będziesz dalej budował swoje portfolio oraz zaczniesz pracować z Klientem popytowym (prezentacje nieruchomości, negocjacje, akty notarialne, sporządzanie umów i inne.)

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?

Proces sprzedaży od strony osoby sprzedającej nieruchomość składa się z następujących etapów:

  1. Pozyskanie nieruchomości
  2. Zlecenie sesji zdjęciowej
  3. Wycena nieruchomości
  4. Marketing na portalach ogłoszeniowych i social mediach

 

Proces sprzedaży od strony osoby kupującej nieruchomość składa się z następujących etapów:

  1. Zgłoszenie na ofertę w biurze lub praca z klientem dostępnym w bazie kontaktów i aktywne (przez agenta) proponowanie oferty z bazy Klientom.
  2. Przekazanie zgłaszającego się Klienta agentowi
  3. Umówienie prezentacji
  4. Prezentacja nieruchomości
  5. Negocjacje i finalizacja transakcji

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?

  • Obecnie zespół sprzedażowy liczy 7 agentów nieruchomości oraz 2 managerów, którymi są właściciele naszego biura nieruchomości.
  • Organizujemy wiele spotkań na których wspólnie zastanawiamy się co poprawić aby nasze wyniki były jeszcze lepsze. Zespół jest zgrany, pomaga sobie i wspiera w trudnych momentach. A dobre chwile świętujemy razem.
  • O atmosferę w pracy dbamy wyróżniając naszych agentów za najlepsze wyniki miesięczne (np.: śniadania na szycie, kolacja dla dwóch osób, voucher do galerii handlowej) oraz roczne (np.: wyjazd dla dwóch osób na tydzień do ciepłych krajów w Europie).
  • Tworzymy różnego rodzaju konkursy i wyzwania z atrakcyjnymi nagrodami.
  • Obchodzimy wspólne święta

 

Jak będę wynagradzany?

  • System wynagradzania przez pierwsze trzy miesiące składa się z dwóch części (obie są prowizjami, jedna z nich to kwota zależna od zbudowanego portfolio Agenta, druga jest prowizją od sprzedaży).
  • Po okresie wdrożenia system wynagradzania opiera się na prowizji, która rośnie wraz z awansem na podstawie zdobytego doświadczenia.

 

Jakie narzędzia / osoby będą wspierać moją pracę?

  • System CRM Asari Kameleon
  • Autorski program do mierzenia aktywności i mierzenia skuteczności i wyników na podstawie czego można precyzyjnie określić kolejne działania potrzebne do zrealizowania dalszych sprzedaży.
  • Narzędzia do wyceny nieruchomości
  • Narzędzia do filtrowania ofert prywatnych z Internetu
  • Fotograf wnętrz i fotografia z drona
  • Sprawdzona ekipa remontowa
  • Doradca kredytowy
  • Radcowie prawni
  • Notariusze
  • Laptop, telefon, dalmierz, mini projektor przenośny

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz