
JESTEŚMY PASJONATAMI ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII
Działamy od 2008 r. Był to rok, w którym GPS w komórkach przestał być egzotyką, dolar kosztował 2 zł, a na rynku pojawił się elektryczny Rodaster od Tesli. Tymczasem w Częstochowie... jako jedni z pierwszych montowaliśmy instalacje fotowoltaiczne. Dziś wielu naszych Klientów cieszy się z pełnego zwrotu kosztów instalacji i inwestuje w kolejne rozwiązania OZE.
Firma Solarid z wieloletnim doświadczeniem w branży energii odnawialnej poszukuje doświadczonego:
Przedstawiciela handlowego
na terenie Częstochowy, województwa śląskiego i okolic.
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Działamy w fotowoltaice od 15 lat – posiadamy doświadczenie w branży unikalne w skali naszego kraju i możemy zaoferować nie tylko standardowe systemy fotowoltaiczne, ale również rozbudowane, modyfikowane i nietypowe konstrukcje zasilania fotowoltaicznego. Ponadto z racji doświadczenia wiemy, od których dostawców kupować oryginalny towar - nie korzystamy z małych importerów w celu zapewnienia oryginalnych części i ciągłości gwarancji.
- Pracujemy na sprawdzonym sprzęcie, jednak jeśli Handlowiec ma markę, która łatwo mu się sprzedaje możemy oferować niemal każdy sprzęt, który jest dostępny na Polskim rynku (oczywiście przy zachowaniu minimum jakościowego).
- U nas otrzymasz możliwość decyzji czy wybierasz samochód, czy ryczałt za paliwo.
- Oferujemy elastyczny czas pracy, co oznacza, że Handlowiec nie musi codziennie zjawiać się w biurze – liczy się efektywność jego działań.
- Zapewniamy przyjazną atmosferę współpracy, która wyraża się na spokojnym i rzeczowym podejściu do pracowników, cierpliwością w tłumaczeniu zawiłych arkanów systemów fotowoltaicznych oraz efektywną współpracą pomiędzy wszystkimi działami (sprzedaż, biuro, brygady montażowe).
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób z branży, które mają już co najmniej 1 rok doświadczenia w sprzedaży i dzięki temu potrafią samodzielnie sprzedawać przy wykorzystaniu znanych im już metod sprzedaży lub potrafią wspólnie z zespołem wypracować najskuteczniejszy pomysł na sprzedaż.
- Oprócz doświadczenia i umiejętności sprzedażowych bardzo zależy nam na tym, żeby osoba posiadała ogólną wiedzę techniczną, gdyż nasza sprzedaż opiera się na fachowym i merytorycznym doradztwie z zakresu OZE.
- Szukamy osób charakteryzujących się ambicją w zdobywaniu nowych Klientów oraz wysoką kulturą osobistą (umiejętność zachowania profesjonalizmu od początku do końca rozmowy z Klientem).
- Poszukujemy osób z umiejętnością samodzielnego pozyskiwania nowych Klientów z segmentu B2C oraz B2B, a następnie pracy na poleceniach od zadowolonych Klientów.
Czym będę się zajmował?
- Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie nowych Klientów oraz sprzedaż instalacji fotowoltaicznych (ongrid/offgrid/hybryda/magazyny dachowe i gruntowe), pomp ciepła powietrznych i gruntowych. Aby sprzedaż była przyjemnością, zapewniamy Ci pełne i profesjonalne wsparcie z zakresu pozyskiwania leadów (zarówno zimnych jak i gorących).
- Twoja sprzedaż instalacji będzie związana z fachowym i merytorycznym doradztwem polegającym na prawidłowym zgodnym z potrzebami Klienta doborze instalacji, rzetelnym poinformowaniu Klienta o produkcie, a po podpisaniu umowy i zakończonym montażu również skontaktowaniu się z Klientem w celu zebrania opinii.
Jak przebiega wdrożenie Handlowca do firmy i jak zbudowany jest Dział Handlowy?
W początkowym okresie firma oferuje operacyjne wsparcie Managera w zakresie wizyt u Klientów i zaprezentowania jak powinna wyglądać rozmowa z Klientem, prezentacja produktu oraz dalszy proces sprzedaży związany z podpisaniem umowy oraz obsługą posprzedażową. Cały czas dostępne jest również wsparcie produktowe ze strony Managera, a okresowo również szkolenia produktowe organizowane przez Dostawców.
Po okresie wdrożenia Handlowiec jest w pełni samodzielnym pracownikiem odpowiadającym za proces sprzedaży od początku do końca (pozyskanie/obróbka leada, aż do momentu podpisania umowy i sprawdzenia zadowolenia Klienta).
Dział Handlowy liczy obecnie 3 pracowników, którzy wspólnie z Managerem odpowiadają za sprzedaż instalacji.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?
- Handlowiec pozyskuje leada lub otrzymuje leada do obróbki.
- Handlowiec spotyka się z Klientem i na podstawie rozmowy oraz wizji lokalnej przygotowuje ofertę i kontaktuje się w celu jej omówienia / zrozumienia przez Klienta.
- Handlowiec, w celu przygotowania umowy, przekazuje dane Klienta oraz raport z wizji lokalnej do biura.
- Handlowiec podpisuje umowę, a po zrealizowaniu inwestycji kontaktuje się z Klientem, w celu badania zadowolenia z całego procesu sprzedaży i montażu.
Jak będę wynagradzany?
Oferujemy pracę na dwóch cennikach:
- Cennik marża – zakłada, że Handlowiec otrzymuje cennik i od każdego kWp otrzymuje ustaloną marżę. W cenniku jest zawarta wysokość marży dla poszczególnych mocy instalacji.
- Cennik 0 - zakłada, że Handlowiec otrzymuje cennik z ceną 0, przy której nie zarabia nic ani Handlowiec ani firma – jest to cena materiału i robocizny. Handlowiec dolicza marże zgodnie ze swoim życzeniem (określony jest górny limit), przy czym marża w całości należy do Handlowca.
Zakładamy dwa rodzaje umów B2B i umowę o pracę/zlecenie:
W przypadku umowy B2B Handlowiec przynosi gotowych Klientów i za każdy kWp zrealizowanej inwestycji wystawia FV. Wszystkie koszty pozyskania Klienta spadają na Handlowca.
W przypadku umowy zlecenie – podpisujemy umowę o współpracy. Handlowiec otrzymuje środek lokomocji i telefon. Handlowiec dobiera (proponuje) najbardziej odpowiednią dla niego formę pozyskiwania leadów i zakupujemy dla Handlowca leady, który rozlicza z pozyskanej marży. Handlowiec pozyskuje Klientów i po pokryciu kosztów swojego miejsca pracy i zakupu leadów otrzymuje premię za każdy kWp pozyskanych Klientów.
Możliwa jest też forma współpracy kompleksowej (dla doświadczonych Handlowców). Handlowiec otrzymuje podstawę, samochód laptop i telefon oraz kontakty zgodnie z wybranym źródłem leadów i kontakty od naszych obecnych Klientów. Za każdego pozyskanego Klienta otrzymuje ustaloną premię
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!