Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager

FCA S.A

260

https://www.fca.com.pl/

Ogłoszenie ważne do: 04-11-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Małopolskie

Kluczowe umiejętności

Praca z klientem korporacyjnym Zarządzanie swoim czasem pracy Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

FCA – integrator, producent i partner w biznesie. Współpracujemy z Klientami na każdym etapie prowadzenia projektu: od analizy i doboru odpowiedniego rozwiązania, poprzez projektowanie, wdrożenie i serwis. Posiadamy własne laboratorium światłowodowe, od ponad 25 lat jesteśmy producentem komponentów światłowodowych. Byliśmy jednym z pierwszych ekspertów w zakresie telekomunikacji optycznej, a obecnie jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku światłowodowego. Naszą siłą napędową są innowacje, a naszym celem jest sukces klienta.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager

 

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która posiada kilku letnie doświadczenie w sprzedaży. Idealnie, gdyby było to doświadczenie handlowe z branży telekomunikacyjnej w sprzedaży produktów technicznych na rynku klientów B2B.
  • Docelowy kandydat to osoba odpowiedzialnie podchodząca do swojej pracy oraz zmierzająca do realizowania postawionych celów sprzedażowych (indywidualnych i zespołowych).
  • Zależy nam na osobach, które potrafią rzetelnie doradzić Klientowi w procesie sprzedaży, który produkt z oferty firmy spełnia jego potrzeby.
  • Ważne jest dla Nas, abyś był w pełni samodzielnym pracownikiem pod kątem organizacji swojego czasu pracy, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
  • Wymagamy prawa jazdy kat. B (praca wyjazdowa 4 dni w tygodniu) oraz dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Preferowana osoba powinna przede wszystkim cechować się wysoką kultura osobistą oraz posiadać na dobrym poziomie znajomość procesów/modeli sprzedażowych.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) w zakresie obszaru infrastruktury telekomunikacyjnej.
  • Prowadzenie procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy oraz wykonania usługi dla Klienta.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
  • Raportowaniem aktywności sprzedażowej w danym miesiącu oraz realizacją planów sprzedażowych.
  • Będziesz również odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocję firmy.

 

Jak będziesz wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 4 składników:

  • Wynagrodzenia zasadniczego – zależnego od Twojego doświadczenia oraz umiejętności.
  • Premii kwartalnej – połowa pensji miesięcznej.
  • Premii rocznej – dwukrotność wynagrodzenia zasadniczego .
  • Prowizji od sprzedaży – powyżej ustalonego targetu kwartalnego.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Proces onboardingu trwa ok. 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:

  • Szkolenie z oferty produktowej.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży.
  • Szkolenie z dostępnych narzędzi.
  • Szkolenie z raportowania.
  • Zapoznania się z historią sprzedaży na przypisanym rynku i grupie klientów.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

Departament Handlowy zarządzany przez Dyrektora Departamentu i Dyrektorów Rynku. Dział podzielony jest na rynki:

Sprzedaż krajowa:

  • Rynek Telekomunikacji i IT 
  • Rynek Projektów Infrastrukturalnych
  • Rynek Przemysł 
  • Rynek Enterprise 

Sprzedaż zagraniczna:

  • Rynek zagraniczny

Poszczególne rynki liczą 2 do 5 osób.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Formę zatrudnienia w ramach umowy o pracę lub B2B.
  • Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko.
  • Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, premie świąteczne, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon (do użytku prywatnego).
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Owoce.
  • Świętowanie urodzin.

 

Kliknij przycisk "APLIKUJ" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz