FCA – integrator, producent i partner w biznesie. Współpracujemy z Klientami na każdym etapie prowadzenia projektu: od analizy i doboru odpowiedniego rozwiązania, poprzez projektowanie, wdrożenie i serwis. Posiadamy własne laboratorium światłowodowe, od ponad 25 lat jesteśmy producentem komponentów światłowodowych. Byliśmy jednym z pierwszych ekspertów w zakresie telekomunikacji optycznej, a obecnie jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku światłowodowego. Naszą siłą napędową są innowacje, a naszym celem jest sukces klienta.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada kilku letnie doświadczenie w sprzedaży. Idealnie, gdyby było to doświadczenie handlowe z branży telekomunikacyjnej w sprzedaży produktów technicznych na rynku klientów B2B.
- Docelowy kandydat to osoba odpowiedzialnie podchodząca do swojej pracy oraz zmierzająca do realizowania postawionych celów sprzedażowych (indywidualnych i zespołowych).
- Zależy nam na osobach, które potrafią rzetelnie doradzić Klientowi w procesie sprzedaży, który produkt z oferty firmy spełnia jego potrzeby.
- Ważne jest dla Nas, abyś był w pełni samodzielnym pracownikiem pod kątem organizacji swojego czasu pracy, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
- Wymagamy prawa jazdy kat. B (praca wyjazdowa 4 dni w tygodniu) oraz dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Preferowana osoba powinna przede wszystkim cechować się wysoką kultura osobistą oraz posiadać na dobrym poziomie znajomość procesów/modeli sprzedażowych.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) w zakresie obszaru infrastruktury telekomunikacyjnej.
- Prowadzenie procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy oraz wykonania usługi dla Klienta.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Raportowaniem aktywności sprzedażowej w danym miesiącu oraz realizacją planów sprzedażowych.
- Będziesz również odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocję firmy.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 4 składników:
- Wynagrodzenia zasadniczego – zależnego od Twojego doświadczenia oraz umiejętności.
- Premii kwartalnej – połowa pensji miesięcznej.
- Premii rocznej – dwukrotność wynagrodzenia zasadniczego .
- Prowizji od sprzedaży – powyżej ustalonego targetu kwartalnego.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces onboardingu trwa ok. 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie z oferty produktowej.
- Szkolenie z procesu sprzedaży.
- Szkolenie z dostępnych narzędzi.
- Szkolenie z raportowania.
- Zapoznania się z historią sprzedaży na przypisanym rynku i grupie klientów.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Departament Handlowy zarządzany przez Dyrektora Departamentu i Dyrektorów Rynku. Dział podzielony jest na rynki:
Sprzedaż krajowa:
- Rynek Telekomunikacji i IT
- Rynek Projektów Infrastrukturalnych
- Rynek Przemysł
- Rynek Enterprise
Sprzedaż zagraniczna:
Poszczególne rynki liczą 2 do 5 osób.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Formę zatrudnienia w ramach umowy o pracę lub B2B.
- Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko.
- Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, premie świąteczne, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon (do użytku prywatnego).
- Możliwość pracy zdalnej.
- Elastyczny czas pracy.
- Owoce.
- Świętowanie urodzin.
Kliknij przycisk "APLIKUJ" i prześlij swoje CV!