
HSS WORK rośnie w siłę! Na rynku rekrutacyjnym jesteśmy od 2012 roku i zajmujemy się dostarczaniem Pracowników Tymczasowych, a także Doradztwem Personalnym. W Łodzi posiadamy dwa biura, a w całej Polsce dziesięć, które obsługują blisko 100 Klientów.
Poszukujemy Kandydatów do naszego oddziału w Tczewie na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży Usług Pracy Tymczasowej
Teren działania to województwo POMORSKIE
Co będzie należało do twoich zadań:
- opieką nad powierzonymi klientami firmy na określonym terenie
- pozyskiwaniem nowych klientów na podległym terenie w zakresie Pracy Tymczasowej
- nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów handlowych w kanale B2B
- przygotowywaniem ofert handlowych
- analizowaniem rynku
- identyfikacja klientów i możliwego zakresu współpracy
- współpraca z działem rekrutacji
- budowaniem pozytywnego wizerunku firmy
- raportowanie do systemu CRM - działamy na Bitrix24
Możemy Ci zaoferować:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Niezbędne narzędzia pracy (Samochód, laptop, telefon)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Niekorporacyjną atmosferę pracy
- Kompleksowe wdrożenie i wsparcia na każdym etapie sprzedaży
- Wsparcie zewnętrznej firmy w generowaniu leadów sprzedażowych
Aplikuj, jeżeli:
- Posiadasz minimum dwa lata doświadczenia w sprzedaży usług HR - Pracy Tymczasowej
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Chciałbyś nas poznać? Aplikuj, a my zajmiemy się resztą :)
Dołącz do naszego zespołu.
Prześlij swoje CV i kliknij przycisk "Aplikuj".
Do zobaczenia!