

Levada sp. z o.o. jest firmą wykonawczą o silnie ugruntowanej marce i pozycji na rynku usług instalacyjnych i odnawialnych źródeł energii. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem i dystrybutorem marki Viessmann oraz Panasonic.
Od 2011 roku zajmujemy się szeroko rozumianą energią odnawialną: pompami ciepła, kolektorami słonecznymi, fotowoltaiką oraz montażem kotłów pelletowych i gazowych. Posiadamy bogate zaplecze doradztwa technicznego oraz kilkanaście sprawdzonych ekip instalacyjnych. Realizujemy montaże dla klientów indywidualny oraz duże inwestycji (przetargi, obiekty deweloperskie)
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy (branża HVAC i OZE)
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które:
- Posiadają wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki to: inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka) oraz min. roczne doświadczenie sprzedażowe w branży OZE/HVAC. Mile widziane będzie posiadanie doświadczenia w pracy w terenie.
- Aktywnie śledzą zmiany zachodzące na rynku, powstające nowości produktowe, zmieniające się przepisy prawne, itp.
- Potrafią w każdej sytuacji (np. zmiana popularności pomp ciepła względem kotłów gazowych) znaleźć rozwiązanie, które będzie atrakcyjne dla obu stron umowy.
- Wyrażają chęć podejmowania nowych wyzwań w pracy (między innymi poprzez przyswojenie sobie wiedzy na temat nowych produktów), poszerzania swojej wiedzy i ciągłego rozwoju w branży OZE/HVAC.
Czym będę się zajmować?
- Twoja praca w głównej mierze będzie polegać na spotkaniach z Klientami, które wcześniej zostaną umówione i potwierdzone przez dział wsparcia sprzedaży.
- Sprzedażą doradczą - dzięki dostępowi do wszystkich ekologicznych źródeł ciepła będziesz mógł indywidualnie podejść do każdego z Klientów i doradzić mu wybór optymalnego produktu, biorąc pod uwagę możliwości techniczne oraz koszty eksploatacyjne i inwestycyjne.
- Będziesz samodzielnie przygotowywać oferty z dostępnych w firmie grup produktów, wykorzystując procedurę doboru urządzeń oraz posługując się pełnym kalkulatorem wycen.
Podczas wykonywania codziennych obowiązków będziesz korzystać z programów takich jak: Excel (jako kalkulator wycen), Pipdrive (system CRM), Kalendarz Google oraz aplikacji bankowych do udzielania kredytów (Credit Agricole, Alior).
Jak przebiega wdrożenie?
Długość okresu wdrożeniowego jest uzależniona od doświadczenia i trwa ok. 1 miesiąca oraz składa się z kilku etapów:
- 3 lub 4 dni szkolenia technicznego produktów przeprowadzonego na podstawie materiałów przygotowanych przez nasz zespół
- Wewnętrznego szkolenia, podczas którego zostaną Ci przedstawione zasady działania firmy oraz poszczególnych działów.
- Następnie przez kilka dni będziesz uczestniczył w spotkaniach handlowych w bezpośrednim przełożonym oraz najbardziej doświadczonymi doradcami. Dodatkowo będziesz miał możliwość wyjazdu na nasze realizowane inwestycje, podczas których będziesz mieć możliwość zdobycia wiedzy od serwisanta, kierownika robót.
- Ostatni krok to 2-3 dniowe szkolenie z narzędzi do przygotowania ofert i systemu CRM, a także dostępnych dotacji.
Jak zbudowany jest dział handlowy i dlaczego miałbyś u nas pracować?
Dział handlowy liczy obecnie 6 osób i zarządza nim kierownik działu sprzedaży. W najbliższych miesiącach będziemy zwiększać zatrudnienie o 4 nowe osoby.
Jesteśmy partnerem technicznym Tauron Sprzedaż. Jako 1 z 4 firm na rynku mamy dostęp do dotacji w ramach akcji ‘Ogrzej się z TAURONEM’. Posiadamy duże doświadczenie na rynku dotacyjnym, zarówno na rynku lokalnym (dotacje gminne RPO,PONE) oraz rządowego programu Czyste Powietrze w ramach którego kompleksowo przygotowujemy wniosek i rozliczamy inwestycje.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Podstawy (w wysokości ok. 3500-5000 zł brutto) – zależnej od Twojego doświadczenia oraz posiadanych umiejętności.
- Prowizji – liczonej jako określony % od wygenerowanej marży (ponad jej minimalny poziom wcześniej założony w planie sprzedażowym).
Jak dbamy o Twój rozwój?
Każdy z pracowników może liczyć na stałe wsparcie działu realizacji: koordynatorów montaży, serwisantów i kierowników robót. Średnio 2 razy w roku organizowane jest szkolenie produktowe przeprowadzane przez współpracujących z naszą firmą producentów. Zespół handlowy wsparty jest także warsztatami sprzedażowymi. Dodatkowo każdy z doradców ma możliwość uczestniczyć w szkoleniach technicznych organizowanych w siedzibie firmy Viessmann w Mysłowicach.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Elastyczne formy współpracy (umowa B2B, umowa zlecenie, umowa o pracę).
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop oraz samochód przypisany tylko do Twojego stanowiska).
- Liczne integracje zespołowe (wypady na rowery, narty, w góry) oraz coroczny 2 – dniowy wyjazd integracyjny, organizowany przez firmę.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!