
Pracahandlowiec.pl to jedyny w Polsce profesjonalny i w pełni specjalistyczny portal ogłoszeń o pracę dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta. Już od 2 lat skutecznie rozwijamy naszą firmę w kierunku zbudowania całego ekosystemu wokół sprzedaży tak, aby pomagać Pracodawcom rekrutować odpowiednie osoby. Ogłoszenia o pracę to jeden z ważniejszych kierunków naszej działalności ale nie jedyny. W obecnym roku nastawiamy się na dalszy intensywny rozwój działu sprzedaży i marketingu, a także usług dookoła sprzedaży.
W związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy zespołem bardzo ambitnych osób i szukamy osób myślących podobnie. Oznacza to, że w krótkiej perspektywie czasu jesteś w stanie nauczyć się w naszej firmie sprzedaży doradczej B2B. Jeżeli chcesz pracować w branży nowoczesnych technologii, nowoczesnej sprzedaży oraz nowoczesnych produktów i usług oferowanych dla HR to my zapewnimy Ci pełen zakres wiedzy i praktyki, żebyś szybko mógł stać się wysokiej klasy specjalistą.
- W naszej firmie mamy płaską strukturę organizacyjną co oznacza, że masz bezpośredni dostęp do osób zarządzających i możesz bezpośrednio od nich uczyć się obszaru sprzedaży i marketingu.
- W zależności od postępów w rozwoju możesz liczyć na szybki awans (w perspektywie 1 roku) na wyższe stanowiska.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób, które chciałyby rozwijać się w sprzedaży doradczej usług HR.
- Zależy nam na osobach, które mają co najmniej roczne doświadczenie w obszarze HR lub sprzedaży lub w obu jednocześnie. Dzięki temu będzie Ci znacznie łatwiej rozmawiać z naszymi Klientami, którzy najczęściej są reprezentowani przez osoby zajmujące stanowiska rekrutacyjne (duże firmy) lub sprzedażowe (mniejsze firmy). Powinieneś być osobą, która wie do czego służą social media (Fb, LinkedIn, Instagram) i jak można efektywnie wykorzystać te kanały do nawiązywania profesjonalnych relacji biznesowych.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie ogłoszeń w sposób zdalny (telefonicznie, poprzez social media) do naszego serwisu. A konkretniej mówiąc firm, które te ogłoszenia będą publikować.
- Oprócz ogłoszeń będziesz mógł sprzedawać również inne nasze usługi HR takie jak: profil działu handlowego, kampanie w Social Mediach oraz Head Hunting.
- Otrzymasz dostęp do naszego systemu CRM w którym będziesz prowadził swój proces sprzedaży.
Jak przebiega wdrożenie?
Przez pierwszy tydzień poznasz nasz proces sprzedaży i marketingu zarówno w teorii jak i w praktyce. Osobą, która będzie Cię wprowadzać w powyższe tematy będzie założyciel firmy. Po tym okresie otrzymasz pierwsze zadania, których będziesz uczył/a się wykonywać w praktyce. Do komunikacji używamy chata w systemie CRM, także w każdym momencie możesz liczyć na wsparcie pozostałych osób z naszej firmy.
Jak będę wynagradzany?
W pierwszym okresie (1 - 6 miesięcy) będziesz wynagradzany w systemie prowizyjnym za każdą sprzedaną usługę / produkt. Wysokość prowizji ustalimy razem na wspólnej rozmowie tak, żeby była ona dla Ciebie atrakcyjna do działania. Po ww. okresie jeżeli wspólnie stwierdzimy, że "nadajemy na tych samych falach", będziesz mógł liczyć z naszej strony na zmianę systemu wynagrodzenia na podstawę + prowizję. Praca przy rozwoju nowego produktu jest bardzo dynamiczna stąd jeżeli nie boisz się ciągłych zmian i dostosowywania się do otoczenia rynkowego będziesz mile widziany na pokładzie naszej firmy.
Jak dbamy o rozwój pracowników?
Ponieważ intensywnie się rozwijamy w zasadzie każdego tyg. będziesz nabywał nowe kompetencje i umiejętności oraz odbywał szkolenia teoretyczne i praktyczne z obszaru sprzedaży i marketingu.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!