
Jesteśmy firmą logistyczną oferującą optymalne rozwiązania, dokładnie dostosowane do realiów rynkowych oraz wymagań klientów z różnych branż. W skład naszej oferty wchodzą usługi z zakresu organizacji przewozu drogowego. Nasze działania oparte są o ściśle wytyczone procedury, gwarantujące zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa przewozów.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Czym się wyróżniamy?
- Na start otrzymasz profesjonalne 2 tygodniowe szkolenie oraz opiekuna, który pomoże Ci wdrożyć się w struktury naszej organizacji.
- Otrzymasz wsparcie działu marketingu, który dostarczy Ci około 20 % leadów, co umożliwi Ci szybkie zwiększanie sprzedaży, a co się z tym wiąże również zarobków.
- Zapewnimy Ci komfortowe warunki pracy: duże przestronne biuro, narzędzia do pracy oraz świetną atmosferę.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób, które posiadają kilkuletnie doświadczenie w samodzielnej pracy z firmami B2B przy sprzedaży produktów lub usług. Idealnie gdybyś miał doświadczenie w sprzedaży F2F oraz bezpośrednim kontakcie z Klientem.
- Celujemy w osoby, które są w pełni samodzielne, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, potrafią pracować w zespole, a przede wszystkim są nastawione na sukces finansowy oraz osiąganie wysokich prowizji ze sprzedaży.
- Idealny kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę, potrafiący pracować w zespole.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż produktu. Aktywna sprzedaż oznacza, że sam prowadzisz procpecting mający na celu pozyskanie Klienta (cold call, cold mail).
- Będziesz prowadził proces sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez prezentacje usługi, ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy.
- Będziesz utrzymywał dobre kontakty i relacje z Klientem mające wpływ na przyszłe zamówienia.
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Okres wdrożeniowy trwa 2 tygodnie i składa się z kilku etapów:
- Wdrożenia w procedury oraz narzędzia pracy.
- Zapoznania się z przepisami prawa odnośnie transportu i spedycji.
- Zapoznania się z materiałami szkoleniowymi odnośnie sprzedaży usług transportowych.
- Przypisania osoby odpowiedzialnej (opiekuna) wprowadzającej w proces sprzedaży.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?
Proces sprzedażowy składa się z następujących etapów:
- Przygotowanie bazy firm do kontaktu.
- Aktywne telefoniczne pozyskanie klienta.
- Przygotowanie oferty z zespołem spedycji lub indywidualnie.
- Negocjacja warunków umów.
- Sfinalizowanie sprzedaży.
Dział handlowy liczy 9 osób oraz 2 telemarketerów, którzy podlegają bezpośrednio pod Zarząd.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzenia składa się z 2 składników:
- Podstawy – zależnej od Twojego doświadczenia i umiejętności.
- Premii – liczonej procentowo od zysku.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Dla najlepszych sprzedawców: samochód służbowy.
- Pakiet medyczny.
- Współfinansowanie kart Multisport.
Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!