Komunikatywność
Praca w zespole
Rozmowa przez telefon
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Nasza historia rozpoczęła się wiosną 2004 roku. Od początku firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży pneumatyki i automatyki. Dziś nasz zespół liczy ponad 50 osób, które pracują w 8 oddziałach w całej Polsce. W ciągu ponad 16 lat staliśmy jednym z czołowych na polskim rynku dystrybutorów elementów i urządzeń pneumatyki siłowej wiodących marek. Osiągnięcie obecnej pozycji nie byłoby możliwe bez wartości jakie wyznajemy i ludzi, z którymi od początku wspólnie realizujemy cele. Ważne są dla nas: szacunek, profesjonalizm, dzielenia się wiedzą.
Jeśli cenisz sobie nasze wartości i nie obawiasz się nowych wyzwań, to aplikuj do nas wysyłając swoje CV.
Doradca w Biurze Obsługi Klienta (praca stacjonarna)
Miejsce pracy: Długołęka (pow. wrocławski)
Obszary odpowiedzialności:
doradztwo dla klientów z zakresu automatyzacji procesów produkcyjnych
przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków sprzedaży
aktywna współpraca z innymi działami firmy
doradztwo w zakresie produktów i usług dla klienta sklepu stacjonarnego
wsparcie dla klientów korzystających z nowoczesnej platformy B2B
Od kandydata/tki oczekujemy:
wiedzy technicznej i zainteresowania tematem pneumatyki i automatyzacji procesów produkcyjnych
wykształcenia średniego lub wyższego technicznego
gotowości do samodzielnej pracy z dużymi i średnimi klientami produkcyjnymi i producentami maszyn
wysoko rozwiniętych kompetencji w zakresie komunikacji, technik prezentacji
prawo jazdy kategorii „B” (kandydat ma możliwość pracy w terenie, wtedy prawo jazdy jest niezbędne)
mile widziani absolwenci uczelni wyższych technicznych
Oferujemy:
przyjazną atmosferę pracy w eksperckim zespole pasjonatów
przejrzyste warunki współpracy wraz z indywidualnym systemem wdrożenia
umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, kolejna umowy na 1 rok lub czas nieokreślony)
stabilnego i odpowiedzialnego pracodawcę
konkurencyjne wynagrodzenie 4500-5000 brutto + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
komputer; telefon komórkowy etc.
szkolenia produktowe jak i rozwojowe
możliwość zdobycia doświadczenia oraz budowania prężnie rozwijającej się marki