

CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o. jest liderem wśród dolnośląskich dostawców systemów Enova365 ERP, Symfonia ERP, SaldeoSmart, które usprawniają małym i średnim przedsiębiorstwom oraz biurom rachunkowym kluczowe procesy zachodzące w każdej nowoczesnej firmie: od zarządzania sprzedażą, magazynem, poprzez dystrybucję, księgowość, kadry-płace po raportowanie i wiele innych. 28 lat wdrażamy oprogramowanie ERP.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Systemów ERP
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy w stanie zaoferować Ci stabilną i bezpieczną przyszłość, bo mamy ponad 28-letnie doświadczenie w branży.
- Nasze systemy ERP są znane i cenione na rynku, więc będziesz pracować z najnowszymi technologiami i narzędziami, które pozwalają na efektywną pracę i skuteczne rozwiązywanie problemów klientów.
- Oferujemy Ci elastyczność w wyborze miejsca pracy w postaci pracy hybrydowej, czyli możliwość pracy w biurze oraz opcjonalną możliwość przejścia na pracę zdalną.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy kandydata, który posiada doświadczenie w sprzedaży oprogramowania B2B i który zdobył ogólną wiedzę z zakresu ekonomii, rachunkowości, IT, zarządzania, w tym systemów wspierających zarządzanie, systemów informacyjnych oraz systemów ERP.
- Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania ERP oraz znajomość konkretnych systemów takich jak Enova365, Symfonia lub innego podobnego typu ERP będzie stanowiło dodatkowy atut w procesie rekrutacyjnym.
- Zależy nam na osobach, które bardzo dobrze radzą sobie w prowadzeniu rozmów z klientem biznesowym, są wysoko komunikatywne, posiadają zdolność analitycznego myślenia i proponowania rozwiązań oraz potrafią budować długoterminowe relacje i zaufanie.
- Wymagamy wykształcenia min. średniego, prawa jazdy kategorii B, umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz planami sprzedażowymi.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż doradczą oprogramowania B2B i usług wspierających zarządzanie. Sprzedaż odbywać się będzie poprzez nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw za pomocą telefonu, maila, networkingu, LinkedIna oraz spotkań bezpośrednich.
- Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie już istniejącej bazy klientów oraz jej dalszy rozwój.
- Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie procesu sprzedaży od początku do końca, w tym będziesz odpowiadał za identyfikację potrzeb klientów, doradztwo, ofertowanie, negocjowanie, przygotowywanie umów oraz koordynowanie wdrożeń u pozyskanych klientów we współpracy z działem wdrożeń.
- Całość swojej pracy i procesu sprzedaży będziesz raportował w systemie CRM.
Jak przebiega wdrożenie?
Onboarding w naszej firmie zwykle trwa od 30 do 60 dni i składa się z 3 etapów:
- Zapoznanie nowego pracownika z zespołem i firmą. W ramach tej części onboardingu zostaniesz także wprowadzony w kulturę organizacyjną, cele i wartości firmy oraz otrzymasz informacje o strukturze organizacyjnej.
- Szkolenia produktowe, których celem jest poznanie przez pracownika oferty produktowej, jej cech, zalet oraz sposobu sprzedaży i marketingu.
- W ostatnim etapie nowy pracownik zapoznaje się z dostępnymi narzędziami informatycznymi w organizacji i u partnerów.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Działem handlowym zarządza Dyrektor Handlowy i tworzy go 8 osób. 2 osoby zajmujące się aktywną sprzedaż oraz 6 wdrożeniowców, którzy wspierają klientów w implementacji zakupionych rozwiązań informatycznych.
- Każdy pracownik działu handlowego ma dostęp do pomocy w postaci nagrań webinarów, dotyczących oferowanych przez nas produktów. Szkolenia produktowe organizowane są przez producentów oferowanego oprogramowania. Dodatkowo firma organizuje również szkolenia miękkie, mające na celu rozwój umiejętności interpersonalnych.
- W biurze panuje przyjazna i koleżeńska atmosfera, która sprzyja efektywnej współpracy. Nasz zespół jest zgrany i świadomy, że jedynie dzięki wzajemnej pomocy i zaufaniu można osiągnąć sukces. Wszyscy pracownicy chętnie sobie pomagają, co pozwala na łatwe rozwiązywanie problemów oraz zwiększa skuteczność działań.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:
- Wynagrodzenia podstawowego – ustalonego w umowie o pracę.
- Wynagrodzenia prowizyjnego – uzależnionego od wyników (ustalony procent od zysku ze sprzedaży produktów) i rosnącego progresywnie wraz ze wzrostem sprzedaży (nie ma górnego limitu prowizji).
- Premii uznaniowej – której przyznanie jest możliwe w przypadku osiągania ponadprzeciętnych wyników i zaangażowania.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Dostęp do usług medycznych i wizyt u specjalistów w ramach opieki medycznej LUXMED.
- Możliwość korzystania z różnych form aktywności fizycznej, w ramach dopłaty do karty MultiSport.
- Ochronę finansową w przypadku różnych sytuacji życiowych, w ramach grupowego ubezpieczenia na życie.
- Niezbędne narzędzia do pracy, takie jak smartfon i laptop.
- Elastyczne warunki pracy – pracownicy mogą wybierać między pracą w systemie hybrydowym a pracą w biurze w Wałbrzychu, dzięki czemu mają możliwość dopasowania swojego harmonogramu czasu pracy do własnych potrzeb i preferencji.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!