

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Klienta Biznesowego
Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?
- Jesteśmy agencją, która intensywnie się rozwija. Potwierdzają to nagrody jakie otrzymujemy w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019).
- Otrzymasz możliwość udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer.
- Dołączysz do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy naszych ekspertów.
Kogo dokładnie szukamy?
- Jesteśmy otwarci na osoby, które posiadają ok. 3 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego (B2B) jak również na osoby, które dopiero chciałby zdobyć swoje pierwsze doświadczenia sprzedażowe w obszarze marketingu internetowego oraz mają naturalną chęć i zdolność do nauki nowych rzeczy.
- Wysoko cenimy umiejętność obsługi telefonicznej Klienta, wykazywanie inicjatywy w rozmowie poprzez zadawanie odpowiednich pytań otwartych, skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych (dosprzedaż produktów), co przekłada się na nawiązanie długofalowej relacji z Klientem.
Czym będę się zajmować?
- Na start otrzymasz do opieki pulę własnych Klientów. Będziesz odpowiedzialny za obsługę posprzedażową Klienta (telefoniczną, mailową, osobistą), a w praktyce za: odpowiadanie na wszelkie pytania dotyczące współpracy, badanie potrzeb, prowadzenie negocjacji jak i dosprzedaż dodatkowych usług naszej firmy. Na tym stanowisku pracownik nie jest odpowiedzialny za pozyskanie klienta, lecz bazuje na stałej przypisanej do swojej osoby bazie klientów z podpisanymi już umowami.
- Będziesz odpowiedzialny również, za przygotowanie i koordynację dla każdego Klienta strategii marketingowo-sprzedażowej bazującej na jego indywidualnych potrzebach biznesowych. Dzięki temu będziesz wiedział co i w jakiej formie można Klientowi zaoferować, żeby rozwinąć jego biznes przy pomocy naszych usług marketingowych.
- Zależy nam, abyś skupił się na wysokiej jakości obsługi Klienta, która przełoży się na długotrwałą współpracę.
Jak wygląda wdrożenie i jak zorganizowany jest dział handlowy?
- W pierwszym okresie wdrożeniowym który trwa ok. 2 tygodnie pracownik odbywa liczne szkolenia produktowe, usługowe oraz techniczne. Przypisany na stałe mentor służy wsparciem przez cały okres wdrożenia
- Pracownik podlega bezpośrednio pod lidera zespołu, a lider pod menadżera działu obsługi klienta.
Jak firma dba o rozwój pracownika?
- Każdemu pracownikowi oferujemy dofinansowania do szkoleń, kursów lub studiów.
- Dodatkowo oferujemy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne szkolenia mające na celu poprawę jakości obsługi klienta oraz zdobycie nowych kompetencji i umiejętności.
Jak będę wynagradzany?
Będziesz wynagradzany w systemie: podstawa + prowizja
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30).
- Benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe).
- Eventy integracyjne.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!