Znajomość technik sprzedaży
Prezentacje handlowe
Język angielski
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej KABAT TYRE została założona w 1983 roku i od początku swojego istnienia jest biznesem rodzinnym. Jesteśmy polskim producentem opon rolniczych i przemysłowych, dętek i innych wyrobów z gumy. Z pasją dostarczamy wysokiej jakości produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort wszystkim partnerom na świecie. Na dziś Nasza Firma sprzedaje swoje wyroby do 80 krajów na 5 kontynentach. Potrzeby i oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze, dlatego działamy w oparciu o Zintegrowane Systemy Zarządzania ISO. Rozwój naszej firmy od lat przebiega dynamicznie, dlatego szukamy osób, które chcą być częścią sprawnie działającego zespołu, w którym liczą się wypracowane przez lata wartości, takie jak uczciwość, zaufanie, szacunek. Chcemy by nasza Firma nie była przystankiem w Twojej karierze zawodowej , ale stacją docelową.
W związku z dalszym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej/przedstawiciel handlowy
Miejsce pracy: Budzyń (pow. chodzieski)/praca w terenie
Zadania, które przed Tobą postawimy:
Praca biurowa i w terenie, także z możliwością pracy zdalnej,
Opracowywanie i wdrażanie koncepcji wzmocnienia pozycji rynkowej,
Rozwijanie przyjętej strategii sprzedaży na rynkach obsługiwanego regionu,
Współtworzenie planów sprzedaży i polityki cenowej,
Pozyskiwanie informacji rynkowych i przekazywanie ich do analiz,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach regionu i pielęgnowanie relacji z aktualnymi odbiorcami produktów
Pozyskiwanie zamówień na produkty i przekazywanie ich do działu administracji sprzedaży w celu realizacji,
Uczestniczenie w branżowych targach i innych działaniach marketingowych.
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży eksportowej,
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie,
Prawo jazdy,
Sprawność posługiwania się pakietem MS Office,
Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji, praktyczna znajomość technik sprzedaży i marketingu oraz etyki biznesu,
Zdolności interpersonalne, nastawienie na pracę w zespole,
Samodzielność, umiejętność ustalania priorytetów oraz organizowania czasu pracy,
Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania,
Gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych,
Chęć uczenia się i ciągłego doskonalenia.
Co mamy dla Ciebie?
Pełną wyzwań pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia), premia kwartalna za wyniki sprzedażowe wraz z pakietem benefitów (dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce, darmowy pakiet prywatnej opieki medycznej),
Solidny proces wdrożenia, a w późniejszym czasie dużą samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań,
Dostęp do unikalnej wiedzy, szereg szkoleń wspierających rozwój zawodowy i kompetencji,
Rodzinną atmosferę, pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa.