Produkty i usługi logistyczno transportowo spedycyjne
Klient
-
B2B
Baza kontaktów
-
Nie
Staż produktu na rynku
-
> 10 lat
Długość cyklu sprzedaży
-
Nie dotyczy
Kluczowe umiejętności
Znajomość technik sprzedaży
Budowanie relacji
Komunikatywność
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Firma Koimex świadczy usługi w zakresie transportu i spedycji na terenie całej Europy. Wieloletnie doświadczenie oraz niezawodne zaplecze organizacyjne i techniczne umożliwiają nam oferowanie dedykowanych rozwiązań transportowych dla wielu branż. Wysokie kompetencje pracowników wspierane inteligentnymi narzędziami informatycznymi tworzą nową jakość w transporcie. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wyzwala wśród pracowników świadomość wpływu na jakość usług, odpowiedzialność oraz budowanie trwałych relacji z Klientami. Skutecznie wdrożyliśmy system szkoleń rozwijających techniczne oraz interpersonalne kompetencje naszych pracowników. Jesteśmy silnie zmotywowanym zespołem, dla którego poziom satysfakcji Klientów jest priorytetem. Nadrzędną rolą liderów jest wspieranie pracowników oraz odkrywanie nowych talentów. Większość pracowników jest z nami od lat, co daje nam przewagę konkurencyjną w branży usługowej, w której czynnik ludzki nabiera szczególnego znaczenia rzutującego bezpośrednio na jakość usług oraz wizerunek firmy.
Aktualnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:
Asystent Działu Handlowego
Twój zakres obowiązków:
ścisła współpraca z Business Development Managerem oraz Handlowcem
budowanie bazy potencjalnych Klientów – docieranie do osób decyzyjnych
przygotowywanie kalkulacji w oparciu o dokumentację przetargową
aktywne wsparcie Działu Handlowego we wszystkich jego działaniach, koordynacja obiegu dokumentów i informacji
bazowy kontakt z powierzonymi Klientami
Nasze wymagania:
kreatywność i zaangażowanie
rozwinięte umiejętności interpersonalne - swobodna i skuteczna komunikacja
umiejętność koordynowania kilku spraw jednocześnie
zdolność logicznego myślenia i wnioskowania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (język niemiecki lub francuski będzie dodatkowym atutem)
praktyczna znajomość Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel oraz Power Point)
To oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
umowę na pełen etat
pracę w godzinach od 8:00 do 16:00
możliwość rozwoju zawodowego
możliwość awansu zawodowego w strukturach firmy
pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
pracę w międzynarodowym środowisku z Klientami z całej Europy
możliwość udziału w wielu inicjatywach poza zawodowych (społecznych, sportowych, prozdrowotnych)
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Przewidywana data zatrudnienia:
od zaraz
Wynagrodzenie
Podstawa (brutto)
4 750 - 6 000
zł
Prowizja (brutto)
Nieujawniona
Produkt
Produkty i usługi logistyczno transportowo spedycyjne