Doskonała organizacja pracy
Wytrwałość i zaangażowanie
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Phoenix Poland to firma świadcząca usługi napraw i remontów silników okrętowych. Od ponad 15 lat działamy w branży morskiej oraz przemysłowej. Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w sprzedaży i marketingu, pracować w świetnej atmosferze, gdzie wspieramy kreatywność i masz realny wpływ na firmę, to ta rola może być dla Ciebie!
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem biznesowym, doradztwo i sprzedaż usług,
Sprzedaż i promowanie usług warsztatowych,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży oraz udziału w rynku,
Raportowanie swoich działań i wyników,
Przygotowywanie, planowanie i wdrażanie contentu social media (m.in. Facebook, LinkedIn, strona www),
Współpraca z agencją marketingową,
Przygotowywanie oraz wdrażanie (przy współpracy z agencją) reklam na mediach społecznościowych, raportowanie wyników,
Wsparcie przy organizacji eventów i targów branżowych.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sprzedaż, marketing, e-commerce),
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – WARUNEK KONIECZNY,
Zorientowanie na osiąganie założonych celów sprzedażowych,
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
Samodzielność w działaniu i umiejętność organizowania czasu pracy,
Znajomość podstawowych programów komputerowych Word, Excel, Outlook,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Phoenix Poland Sp. z o.o. Sp. k. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.