Firma Prymus to ceniona hurtownia chłodnicza, specjalizujemy się w dystrybucji komponentów do komercyjnych układów chłodniczych, systemów klimatyzacji i pomp ciepła. Od 35 lat budujemy swoją reputację na rynku, oferując kompleksowe rozwiązania dla partnerów z branży HVAC. Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem oraz importerem. Posiadamy konkurencyjne ceny naszych produktów i świetny stosunek jakości do ceny
www.prymus24.pl
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. sprzedaży B2B (chłodnictwo, klimatyzacja, pompy ciepła)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z blisko 35-letnim stażem na rynku i 100% polskim kapitałem.
- Będziesz rozwijał się w branży HVAC-R, czyli branży będącej jednym z kluczowych sektorów gospodarki, przeżywającej obecnie dynamiczny rozwój.
- Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży - wystarczy, że cechujesz się łatwością w przyswajaniu wiedzy technicznej. Zapewniamy pełne wdrożenie, wsparcie i regularne szkolenia.
- Cechuje nas brak korporacyjnego podejścia – mniejsza biurokracja, mniejszy stres, brak dress code, masz większy wpływ na podejmowane decyzje
- Chcemy budować z Tobą długoterminową współpracę, opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
- Otrzymasz stałą podstawę wynagrodzenia, której wysokość będzie zależała od Twoich kompetencji i doświadczenia oraz dodatkowo premię uzależnioną od osiąganych wyników sprzedażowych.
- Dbamy o rozwój naszych pracowników - zapewnimy Ci regularne szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe oraz szkolenia rozwijające Twoje indywidualne zdolności i predyspozycje.
- Będziesz mógł uczestniczyć w bezpłatnym kursie języka angielskiego na każdym poziomie zaawansowania.
- W dodatku mamy dla Ciebie benefity w postaci prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osób z minimum 2-letnim doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego B2B.
- Szukamy osób ambitnych, o wysoko rozwiniętych zdolnościach komunikacyjnych i interpersonalnych, które dołączą do zespołu i pomogą w dalszym rozwoju działu handlowego
- Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie - mile widziane jest wykształcenie techniczne
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem
- Idealny kandydat na to stanowisko powinien znać skuteczne techniki sprzedaży i negocjacji handlowych oraz efektywnie wykorzystywać te umiejętności aby maksymalizować sprzedaż
- Do wykonywania Twoich obowiązków przyda się prawo jazdy kat. B, abyś mógł od czasu do czasu odwiedzić swoich klientów
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz zajmować się obsługą klienta profesjonalnego z branży HVAC-R, czyli firm zajmujących się instalacją układów chłodniczych, montażem i serwisem klimatyzacji i pomp ciepła.
- Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż takich produktów jak: klimatyzatory, pompy ciepła, czynniki chłodnicze, miedź chłodnicza, wsporniki i podstawy agregatów, pompki skroplin, kanały instalacyjne, sprężarki, chłodnice, skraplacze, wentylatory, automatyka chłodnicza, narzędzia i urządzenia serwisowe.
- Twoja praca będzie polegała na utrzymywaniu i rozwijaniu współpracy z dotychczasowymi klientami firmy oraz na pozyskiwaniu nowych kontaktów handlowych – aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, e-maila oraz osobistych kontaktów z klientami.
- Około 50% leadów zapewnia firma, pozyskując je z intensywnie prowadzonych działań marketingowych, pozostałą część będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu wybranych przez Ciebie kanałów kontaktu.
- Twoim obowiązkiem będzie osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz raportowanie swoich działań w systemie CRM
- Będziesz również odpowiedzialny za reprezentowanie firmy na targach branżowych oraz podczas szkoleń i konferencji dla klientów organizowanych przez naszą firmę.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Pierwszy tydzień w nowej pracy to czas, gdzie nowy pracownik otrzymuje wszystkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód do użytku służbowego), poznaje strukturę firmy, kulturę organizacyjną oraz zapoznaje się z zasadami pracy panującymi w dziale handlowym. Odbywa pierwsze szkolenia z zakresu BHP, RODO, z obsługi programu sprzedażowego i CRM.
- Przez pierwszy miesiąc będziesz uczestniczyć w szkoleniach produktowych oraz sprzedażowych, jak i prowadzić pierwsze rozmowy telefoniczne i spotkania pod okiem przełożonego, który w razie potrzeby udzieli Ci ważnych wskazówek.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
- Dział handlowy liczy kilku handlowców, którymi zarządza Kierownik Działu Handlowego. Panuje u nas rodzinna atmosfera budowana w oparciu o zaufanie, pracę zespołową i wzajemną pomoc. Stawiamy na swobodną wymianę pomysłów i dlatego wszyscy pracownicy mają bezpośredni dostęp do osób zarządzających firmą. Zwracamy uwagę również na zachowanie balansu pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
- Dział handlowy współpracuje ściśle z działem technicznym, marketingu oraz z działem logistyki.
- Pracujemy od poniedziałku do piątku
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z:
- Stałej podstawy
- Premii od sprzedaży
Wysokość obu składników jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!