

Firma Polixel od ponad 30 lat dostarcza do firm rozwiązania audio wideo skierowane do wyposażenia sal szkoleniowych lub konferencyjnych. Wyposażamy zarówno firmy jak i hotele, szpitale i organizacje rządowe.
 
Specjalista ds. sprzedaży systemów multimedialnych
 
Twój zakres obowiązków
- Poszukiwanie klientów i rozwijanie sprzedaży do klientów końcowych i partnerów
 
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
 
- Utrzymywanie kontaktów z producentami sprzętu w zakresie wymaganym do obsługi handlowej i technicznej
 
- Przygotowywanie wycen i ofert handlowych oraz projektów technicznych
 
- Uczestniczenie w pracach instalacyjnych i serwisowych
 
- Negocjowanie warunków kontraktów, przygotowywanie umów;
 
- Tworzenie oraz prowadzenie prezentacji dla Klientów
 
- Utrzymywanie i poszerzenia kontaktów z polskimi i zagranicznymi partnerami;
 
- Budowa i obsługa bazy CRM
 
- Analiza i monitorowanie rynku
 
- Uczestnictwo i reprezentowanie firmy w targach i wystawach
 
 
 
Nasze wymagania
- Wiedza w zakresie sprzętu wideo i audio konferencyjnego, systemów multimedialnych, – warunek konieczny
 
- Doświadczenie w sprzedaży multimediów do klientów końcowych i partnerów;
 
- Znajomość systemów sterowania (extron, amx, creston itd.. ) i automatyki budynkowej będzie dodatkowym atutem
 
- Samodzielności, kreatywności i zaangażowania
 
- Znajomości języka angielskiego;
 
- Obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office
 
- Prawo jazdy kat. B.
 
 
 
 
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
 
- Premie zależne od wyników sprzedaży; Możliwość uczestnictwa w tworzeniu innowacyjnych projektów
 
- Podnoszenie kwalifikacji i poznawanie nowych technologii
 
- Ciekawą pracę w międzynarodowym, przyjaznym środowisku
 
 
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!