Firma Polixel od ponad 30 lat dostarcza do firm rozwiązania audio wideo skierowane do wyposażenia sal szkoleniowych lub konferencyjnych. Wyposażamy zarówno firmy jak i hotele, szpitale i organizacje rządowe.
Specjalista ds. sprzedaży systemów multimedialnych
Twój zakres obowiązków
- Poszukiwanie klientów i rozwijanie sprzedaży do klientów końcowych i partnerów
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
- Utrzymywanie kontaktów z producentami sprzętu w zakresie wymaganym do obsługi handlowej i technicznej
- Przygotowywanie wycen i ofert handlowych oraz projektów technicznych
- Uczestniczenie w pracach instalacyjnych i serwisowych
- Negocjowanie warunków kontraktów, przygotowywanie umów;
- Tworzenie oraz prowadzenie prezentacji dla Klientów
- Utrzymywanie i poszerzenia kontaktów z polskimi i zagranicznymi partnerami;
- Budowa i obsługa bazy CRM
- Analiza i monitorowanie rynku
- Uczestnictwo i reprezentowanie firmy w targach i wystawach
Nasze wymagania
- Wiedza w zakresie sprzętu wideo i audio konferencyjnego, systemów multimedialnych, – warunek konieczny
- Doświadczenie w sprzedaży multimediów do klientów końcowych i partnerów;
- Znajomość systemów sterowania (extron, amx, creston itd.. ) i automatyki budynkowej będzie dodatkowym atutem
- Samodzielności, kreatywności i zaangażowania
- Znajomości języka angielskiego;
- Obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Premie zależne od wyników sprzedaży; Możliwość uczestnictwa w tworzeniu innowacyjnych projektów
- Podnoszenie kwalifikacji i poznawanie nowych technologii
- Ciekawą pracę w międzynarodowym, przyjaznym środowisku
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!