SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager – owoce i warzywa
Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Realizowanie planów sprzedażowych oraz rozwój współpracy z nowymi klientami,
- Pozyskiwanie nowych odbiorców z rynków europejskich,
- Rozwój i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami,
- Stałe monitorowanie i analiza rynku świeżych owoców i warzyw,
- Prowadzenie reklamacji,
- Uczestnictwo w targach i wystawach branżowych,
- Raportowanie do Zarządu,
- Ścisłą współpracę z działem Zakupów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży spożywczej,
- Znajomości branży świeżych owoców i warzyw, co będzie mile widziane,
- Praktycznych umiejętności sprzedażowych i prowadzenia negocjacji,
- Komunikatywności i umiejętności budowania stałych relacji,
- Zdolności analitycznych oraz ukierunkowania na realizację celów,
- Samodzielności, zaangażowania oraz umiejętności organizacji pracy własnej,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy do użytku prywatnego,
- Pracę hybrydową,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego, paczki świąteczne),
- Elastyczny czas pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!