Ogłoszenie archiwalne
Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług, skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Miejsce pracy: Wielkopolska
analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.
z wykształceniem min. średnie (mile widziane kierunkowe – gastronomiczne),
posiadających min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł),
preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
posiadających bardzo dobrą znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej,
posiadających popartą sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
zorientowanych na wynik oraz zdeterminowanych na dążenie do celu,
posiadających umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
bardzo dobrze organizujących własną pracę,
potrafiących analizować dane i posiadających umiejętności negocjacyjne,
dyspozycyjnych, posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
posiadających umiejętność obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE).
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA WIELKOPOLSKA