
Kierownik/ Kierowniczka ds. Sprzedaży i Relacji z Klientem
Zobacz, jak się u nas pracuje:
- To Ty budujesz strukturę Doradców Klienta w swoim obszarze. Rekrutujesz, rozwijasz, wspierasz i na bieżąco współpracujesz z zespołem Doradców.
- Odpowiadasz za wyniki sprzedażowe i biznesowe zespołu Doradców Klienta. Masz w ofercie ogromny wachlarz produktów: od pożyczek po ubezpieczenia i abonamenty medyczne. To pomaga Ci realizować cele sprzedażowe.
- Twój zespół nie tylko sprzedaje produkty, ale także odbiera raty od Klientów. Budujesz zaufanie i relacje oraz odpowiadasz za optymalne pozyskiwanie spłat od Klientów.
- Dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem. Podczas wspólnych wizyty u Klientów pokazujesz Doradcom najlepsze praktyki i w ten sposób pomagasz im rozwijać umiejętności sprzedażowe.
- Masz realny wpływ na organizację pracy zespołu i dzięki temu osiągasz wysoką efektywność sprzedaży i obsługi Klienta. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy oraz propozycje zmian w procesach.
Wystarczy, że:
- Obszar sprzedaży nie jest Ci obcy. Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz doskonale znasz kanały sprzedaży na Twoim lokalnym rynku.
- Kompetencje managerskie, które posiadasz, pozwalają Ci z sukcesami budować i rozwijać zespoły.
- Lubisz ludzi. Uważasz, że kluczowe w zarządzaniu zespołem jest motywowanie i zachęcanie do osiągania celów.
- Potrafisz również monitorować efekty pracy i poszczególne działania?
- Masz tę moc! Jedną z Twoich mocnych stron jest zorientowanie na cel.
- Jesteś panem/panią swojego kalendarza – świetnie organizujesz własną pracę.
- Masz wykształcenie minimum średnie.
- Masz czynne prawo jazdy kat. B – to bardzo ważne, ponieważ na co dzień będziesz pracować w terenie.
Mamy dla Ciebie:
- Stałe wynagrodzenie miesięczne oraz atrakcyjny system premiowy, liczne promocje i systemy motywacyjne, dające możliwość znaczącego zwiększenia wynagrodzenia, a w okresie próbnym gwarantowaną premię.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Elastyczna organizacja pracy – samodzielnie decydujesz o ułożeniu zadań w ciągu dnia.
- Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
- Niezbędne narzędzia pracy: tablet, telefon.
- Dodatkowe dni wolne, np. 1 dzień na wolontariat pracowniczy, 5 dni wolnych za pełne wykorzystanie urlopu wypoczynkowego w danym roku kalendarzowym.
- Profesjonalne wdrożenie umożliwiające samodzielne realizowanie obowiązków.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeteryjną platformę benefitową,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Dodatkowe wynagrodzenie za skuteczne polecenie kandydatów na Doradcę Klienta.
- Możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.
BUILDING A BETTER WORLD THROUGH FINANCIAL INCLUSION.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
