INAHON Sp. z o.o. jest dystrybutorem i importerem zarówno luksusowych przyborów piśmienniczych jak i artykułów piśmiennych, biurowych i szkolnych. W swojej wieloletniej działalności handlowej stawia na długotrwałą współpracę z dostawcami oraz odbiorcami, opartą na wzajemnych zaufaniu. Zawsze stara się spełniać oczekiwania klientów będąc elastycznym i solidnym w działaniu. W ciągu 35-letniej aktywności na rynku, firma była wyróżniania zarówno przez dostawców jak i odbiorców. Otrzymała między innymi tytuły: „Najlepszy produkt w konkursie Meeting Premiera 2017”, „Złoty Pentel”, „Złoty Odbiorca 10-lecia” czy „Dystrybutor Dekady”. Obecnie INAHON jest importerem i dystrybutorem takich firm jak Aurora, Cross, Sheaffer, Waldmann, Pelikan, Diplomat, Pentel, Stylex czyli znanych producentów z różnych krajów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Dlaczego warto u nas pracować?
- Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, z ponad 30 letnim doświadczeniem, sprzedającą produkty luksusowych i znanych marek z Niemiec, Włoch, USA , Indii czy Japonii.
- Otrzymasz od nas stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Dbamy o komfort Twojej pracy, dlatego oferujemy Ci wszelkie niezbędne narzędzia potrzebne do jej wykonywania, w tym samochód służbowy, laptop oraz telefon.
Kogo dokładnie szukamy?
- Do naszego zespołu poszukujemy osób z minimum 2-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Zależy nam, aby kandydat znał branżę luksusowych przyborów piśmienniczych lub artykułów szkolnych i biurowych.
- Oczekujemy umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami oraz dobrze rozwiniętych umiejętności handlowych i negocjacyjnych, które wykorzystasz w skutecznej sprzedaży produktów firmy.
- Nasz pracownik powinien cechować się dobrą organizacją pracy własnej oraz samodyscypliną. Powinien być w dodatku osobą samodzielną, która nie boi się brać odpowiedzialności za podejmowanie przez siebie działania.
- Do wykonywania Twoich obowiązków konieczne będzie posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Regionalny Przedstawiciel Handlowy będziesz zajmować się sprzedażą luksusowych przyborów piśmienniczych oraz artykułów piśmiennych, biurowych i szkolnych do odbiorców detalicznych ( sklepy ) i hurtowych. Sprzedaż będziesz prowadził zarówno do dotychczasowych klientów firmy jak i tych nowych, pozyskanym dzięki Twoim działaniom.
- Twoim celem będzie realizacja ustalonych celów sprzedażowych.
- Będziesz odpowiedzialny za badanie potrzeb klientów, a następnie na tej podstawie sporządzanie dla nich ofert.
- Do Twoich zadań należeć będzie dodatkowo sporządzenie raportów sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji oraz analizowanie rynku.
Jak będziesz wynagradzany?
Twoje wynagrodzenie będzie składało się z:
- Wynagrodzenia podstawowego
- Prowizji zależnej od osiąganych wyników sprzedażowych
Zainteresowała Cię ta oferta?
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!