Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta B2B ds. sprzedaży energii

Podstawa: 3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Project Manager Regionalny

Prowizja: 2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
2 000 - 20 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Kierownik Sprzedaży NOWA

Prowizja: 1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
1 000 - 50 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 19-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży usług celnych

Podstawa: Nieujawniona
  • DTA Sp. z o.o .
  • B2B
  • TSL - Produkty i usługi logistyczno transportowo spedycyjne
  • 23-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. handlu zagranicznego

Wireless Instruments sp. z o.o.

25

http://quwireless.com

Ogłoszenie ważne do: 24-05-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

< 1 roku

Poziom doświadczenia

2

Liczba wakatów

Lokalizacja

Wrocław

Kluczowe umiejętności

Język angielski Sales navigator Wiedza techniczna

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma Wireless Instruments Sp. z o.o., właściciel marki QuWireless powstała w 2010 r. Łączymy doświadczenie z kilku sekcji IT nastawionych na bezprzewodową komunikację w różnych systemach. Nasze produkty adresowane są przede wszystkim do operatorów telekomunikacyjnych, którzy szukają ergonomicznych i wszechstronnych produktów. Oferujemy również usługę projektowania anten na dowolną częstotliwość, potrzebną pod specjalne zastosowania. Postawiliśmy przede wszystkim na jakość, trwałość i ergonomię, nasz skład wspierany przez instalatorów projektuje produkty tak, aby ich używanie było bezproblemowe, a instalacja szybka i nie wymagająca wielu narzędzi.

 

W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. handlu zagranicznego

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Nasza firma oferuje bogatą ofertę produktów, co pozwala na szybkie osiągnięcie wysokich wyników sprzedażowych.
  2. Pracownicy mają dużą swobodę w wyborze metod działania oraz podejmowania decyzji.
  3. Nasze procedury sprzedażowe i biznesowe są przejrzyste i skuteczne, co znacząco ułatwia prowadzenie procesu sprzedaży.
  4. Obsługujemy klientów z całego świata, dzięki czemu masz szansę na pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz na nawiązanie kontaktów z ludźmi z różnych krajów.
  5. Oferujemy pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze wraz z miejscem parkingowym, żebyś docierał do pracy bezstresowo.
  6. Dzięki elastycznym godzinom pracy lepiej zorganizujesz swoje życie prywatne i rodzinne.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  1. Wymagamy zaawansowanej znajomości j. angielskiego (warunek konieczny), ponieważ jest on niezbędny do komunikacji z zagranicznymi klientami.
  2. Poszukujemy kandydatów posiadających podstawową wiedzę techniczną, którzy uzyskali wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów.
  3. Zależy nam abyś dobrze posługiwał się Excelem i PowerPointem (tworzenie oraz edycja prezentacji) oraz programami CRM.
  4. Szukamy osób pełnych energii i entuzjazmu, które potrafią działać samodzielnie i brać odpowiedzialność za podejmowane decyzje.

 

Czym będę się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż przemysłowych anten do internetu WiFi oraz LTE w systemie B2B.
  • Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie nowych kontrahentów na podległych rynkach, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na rynkach zagranicznych, tworzenie ofert handlowych i bazy klientów w systemie CRM.
  • Będzie również współuczestniczyć lub samodzielnie prowadzić prezentacje oraz szkolenia produktowe w j. angielskim.
  • Po zakończeniu sprzedaży do Twoich obowiązków będzie należała opieka posprzedażowa oraz wystawianie faktur klientom.
  • Istotnym elementem Twojej pracy będzie również ścisła współpraca z działem technicznym, marketingu oraz logistyki, aby zapewnić jak najlepszą jakość produktów oraz usług dla klientów.

 

Jak będzie przebiegało wdrożenie?

Wdrożenie potrwa ok. 1 miesiąca:

  • W pierwszym okresie odbędziesz szkolenia produktowe, technologiczne oraz sprzedażowe. Będziesz współpracował z działem technicznym, marketingu i logistyki, aby poznać procesy i procedury wewnętrzne firmy oraz zbudować relacje z zespołami działającymi w różnych obszarach.
  • W kolejnym etapie wdrożenia przejmiesz bazę aktualnych klientów na danym obszarze i zapoznasz się z naszymi partnerami handlowymi. Przez cały okres masz zapewnione wsparcie przełożonych.
  • Po okresie wdrożeniowym handlowiec przystępuje do samodzielnej pracy w zakresie bieżącej obsługi klientów oraz pozyskiwania nowych.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?

  1. Dział sprzedaży składa się z 5 osób i jest zarządzany przez Dyrektora handlowego. Płaska struktura działu handlowego zwiększa jego elastyczność i powoduje, że decyzje podejmowane są szybko i dynamicznie. Na każdym etapie swojej pracy handlowiec otrzymuje pełne wsparcie ze strony przełożonego.
  2. Wszyscy pracownicy mają dostęp do kierownictwa i właścicieli firmy. Mogą bezpośrednio komunikować swoje potrzeby i sugestie. W dziale panuje atmosfera otwartej komunikacji i współpracy między pracownikami oraz kierownictwem.
  3. Proces sprzedażowy zarządzany jest w systemie Bitrix24 i rozpoczyna się od pozyskania leada (w początkowym okresie 95% leadów dostarcza firma). Kolejno dokonywana jest analiza potrzeb klienta oraz ustalane są szczegóły oferty (ilość, cena, czas realizacji….). Akceptacja oferty przez klienta i zamówienie kończą proces sprzedaży.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:

  1. Podstawy – ustalanej indywidualnie, zależnej od doświadczenia i umiejętności kandydata. W przedziale od 4500 do 8500 brutto.
  2. Prowizji – obliczanej na podstawie sprzedaży. Kandydat otrzymuje 4% prowizji od sprzedaży powyżej celu. Poziom celów sprzedażowych będzie ustalany indywidualnie dla każdego pracownika. Docelowo kandydat może spodziewać się prowizji wynoszącej około 2000 netto miesięcznie.
  3. Premii – w wysokości 500 zł za pozyskanie materiałów marketingowych.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań kandydata.
  • Atrakcyjny system prowizyjny, który zwiększa wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
  • Samodzielność i swobodę w podejmowaniu decyzji oraz realny wpływ na politykę działań firmy.
  • Regularne szkolenia produktowe i sprzedażowe, które umożliwiają rozwijanie dotychczasowych umiejętności i zdobywanie nowej wiedzy.

 

Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz