
Firma Wireless Instruments Sp. z o.o., właściciel marki QuWireless powstała w 2010 r. Łączymy doświadczenie z kilku sekcji IT nastawionych na bezprzewodową komunikację w różnych systemach. Nasze produkty adresowane są przede wszystkim do operatorów telekomunikacyjnych, którzy szukają ergonomicznych i wszechstronnych produktów. Oferujemy również usługę projektowania anten na dowolną częstotliwość, potrzebną pod specjalne zastosowania. Postawiliśmy przede wszystkim na jakość, trwałość i ergonomię, nasz skład wspierany przez instalatorów projektuje produkty tak, aby ich używanie było bezproblemowe, a instalacja szybka i nie wymagająca wielu narzędzi.
W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. handlu zagranicznego
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Nasza firma oferuje bogatą ofertę produktów, co pozwala na szybkie osiągnięcie wysokich wyników sprzedażowych.
- Pracownicy mają dużą swobodę w wyborze metod działania oraz podejmowania decyzji.
- Nasze procedury sprzedażowe i biznesowe są przejrzyste i skuteczne, co znacząco ułatwia prowadzenie procesu sprzedaży.
- Obsługujemy klientów z całego świata, dzięki czemu masz szansę na pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz na nawiązanie kontaktów z ludźmi z różnych krajów.
- Oferujemy pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze wraz z miejscem parkingowym, żebyś docierał do pracy bezstresowo.
- Dzięki elastycznym godzinom pracy lepiej zorganizujesz swoje życie prywatne i rodzinne.
Kogo dokładnie szukamy?
- Wymagamy zaawansowanej znajomości j. angielskiego (warunek konieczny), ponieważ jest on niezbędny do komunikacji z zagranicznymi klientami.
- Poszukujemy kandydatów posiadających podstawową wiedzę techniczną, którzy uzyskali wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów.
- Zależy nam abyś dobrze posługiwał się Excelem i PowerPointem (tworzenie oraz edycja prezentacji) oraz programami CRM.
- Szukamy osób pełnych energii i entuzjazmu, które potrafią działać samodzielnie i brać odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż przemysłowych anten do internetu WiFi oraz LTE w systemie B2B.
- Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie nowych kontrahentów na podległych rynkach, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na rynkach zagranicznych, tworzenie ofert handlowych i bazy klientów w systemie CRM.
- Będzie również współuczestniczyć lub samodzielnie prowadzić prezentacje oraz szkolenia produktowe w j. angielskim.
- Po zakończeniu sprzedaży do Twoich obowiązków będzie należała opieka posprzedażowa oraz wystawianie faktur klientom.
- Istotnym elementem Twojej pracy będzie również ścisła współpraca z działem technicznym, marketingu oraz logistyki, aby zapewnić jak najlepszą jakość produktów oraz usług dla klientów.
Jak będzie przebiegało wdrożenie?
Wdrożenie potrwa ok. 1 miesiąca:
- W pierwszym okresie odbędziesz szkolenia produktowe, technologiczne oraz sprzedażowe. Będziesz współpracował z działem technicznym, marketingu i logistyki, aby poznać procesy i procedury wewnętrzne firmy oraz zbudować relacje z zespołami działającymi w różnych obszarach.
- W kolejnym etapie wdrożenia przejmiesz bazę aktualnych klientów na danym obszarze i zapoznasz się z naszymi partnerami handlowymi. Przez cały okres masz zapewnione wsparcie przełożonych.
- Po okresie wdrożeniowym handlowiec przystępuje do samodzielnej pracy w zakresie bieżącej obsługi klientów oraz pozyskiwania nowych.
Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?
- Dział sprzedaży składa się z 5 osób i jest zarządzany przez Dyrektora handlowego. Płaska struktura działu handlowego zwiększa jego elastyczność i powoduje, że decyzje podejmowane są szybko i dynamicznie. Na każdym etapie swojej pracy handlowiec otrzymuje pełne wsparcie ze strony przełożonego.
- Wszyscy pracownicy mają dostęp do kierownictwa i właścicieli firmy. Mogą bezpośrednio komunikować swoje potrzeby i sugestie. W dziale panuje atmosfera otwartej komunikacji i współpracy między pracownikami oraz kierownictwem.
- Proces sprzedażowy zarządzany jest w systemie Bitrix24 i rozpoczyna się od pozyskania leada (w początkowym okresie 95% leadów dostarcza firma). Kolejno dokonywana jest analiza potrzeb klienta oraz ustalane są szczegóły oferty (ilość, cena, czas realizacji….). Akceptacja oferty przez klienta i zamówienie kończą proces sprzedaży.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:
- Podstawy – ustalanej indywidualnie, zależnej od doświadczenia i umiejętności kandydata. W przedziale od 4500 do 8500 brutto.
- Prowizji – obliczanej na podstawie sprzedaży. Kandydat otrzymuje 4% prowizji od sprzedaży powyżej celu. Poziom celów sprzedażowych będzie ustalany indywidualnie dla każdego pracownika. Docelowo kandydat może spodziewać się prowizji wynoszącej około 2000 netto miesięcznie.
- Premii – w wysokości 500 zł za pozyskanie materiałów marketingowych.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań kandydata.
- Atrakcyjny system prowizyjny, który zwiększa wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
- Samodzielność i swobodę w podejmowaniu decyzji oraz realny wpływ na politykę działań firmy.
- Regularne szkolenia produktowe i sprzedażowe, które umożliwiają rozwijanie dotychczasowych umiejętności i zdobywanie nowej wiedzy.
Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!