
Jako Media-MED Sp. z o.o. rozpoczęliśmy swoją działalność wraz z dniem wejścia Polski do Unii Europejskiej. Od początku strategię prowadzenia firmy oparliśmy na profesjonalnym i elastycznym podejściu do klienta, kompleksowej ofercie oraz wsparciu merytorycznym. Dzięki tym założeniom, a także wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji staliśmy się rzetelnym partnerem w wyspecjalizowanej branży medycznej i life sciences.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Medyczny Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy:
Kraków - woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie
Wrocław (lub Poznań) - woj. dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie, zachodnio-pomorskie
Katowice (lub pobliskie miasta) - woj. śląskie, opolskie, łódzkie
Trójmiasto (Gdynia, Gdańsk lub Sopot) - woj. pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie
Warszawa (lub Lublin) - woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie
Czym się wyróżniamy?
- Realnymi możliwościami rozwoju – siatka sprzedaży dopiero się kształtuje, a nasze portfolio systematycznie się poszerza. To stwarza możliwości awansu oraz współtworzenia kierunku rozwoju firmy.
- Szkoleniami – kilka razy w roku zapewniamy udział w szkoleniach produktowych naszych dostawców (online, w siedzibie naszej firmy oraz wyjazdowe szkolenia u naszych dostawców w Polsce lub za granicą). Dodatkowo średnio 2-5 razy w roku uczestniczymy w konferencjach branżowych, a 1-2 razy w roku kierujemy naszych pracowników na szkolenia zewnętrzne.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada wykształcenie wyższe oraz kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży doradczej do Klientów B2B. Idealnie byłoby, gdyby było ono z branży medycznej.
- Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się.
- Szukamy osoby samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.
- Zależy nam na kandydatach, którzy umieją pracować w zespole oraz potrafią nawiązywać nowe kontakty z Klientami i skutecznie z nimi rozmawiać (negocjacje handlowe).
- Ponieważ charakter pracy wymaga spotkań z klientami bardzo cenimy zaangażowanie i dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych oraz wymagamy czynnego prawo jazdy kat. B.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz zajmować się sprzedażą sprzętu medycznego oraz materiałów zużywalnych. Sprzedaż materiałów zużywalnych jest realizowana wg sukcesywnych dostaw w ramach umowy i są to np. testy do kontroli procesu dekontaminacji, opakowania sterylizacyjne, preparaty chemiczne itd. W tym obszarze otrzymasz od firmy znaczną część konkretnych projektów.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Prowadzeniem szkoleń produktowych dla personelu oraz reprezentowaniem firmy na warsztatach, targach i konferencjach.
- Uczestnictwem w procedurze przetargowej wspierając nasz Dział Zamówień Publicznych tj. zapoznawanie się z ogłoszeniami przetargowymi, wskazanie postępowań, do których możemy przystąpić, przygotowaniem ewentualnych pytań odnośnie przetargów oraz wzięcie udziału w przygotowaniu oferty cenowej.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Oferta sprzedażowa dzieli się na:
- Sprzedaż sprzętu (sprzedaż jednorazowa)
- Sprzedaż materiałów zużywalnych (sukcesywne dostawy w ramach podpisanej umowy).
Umowy sprzedażowe są zawierane w ramach postępowań przetargowych. Przedstawiciel musi dotrzeć do Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem (ok. 3-6 miesięcy przed rozpoczęciem procedury przetargowej), w celu rozpoczęcia procesu sprzedaży. Kładziemy nacisk na merytoryczną wiedzę swoich pracowników, która umożliwia edukację potencjalnego Klienta w zakresie produktowym, tak aby w pełni świadomie decydował się on na produkty wysokiej jakości.
Jak przebiega wdrożenie?
- W trakcie pierwszego tygodnia (3-4 dni) zapoznasz się z pracownikami firmy, a także weźmiesz udział w wewnętrznym szkoleniu produktowym i szkoleniu dotyczącym organizacji pracy. Wspólnie wyznaczymy pierwsze cele do zrealizowania. Ostatni dzień tygodnia to dzień organizacyjny przeznaczony na uporządkowanie zebranych wiadomości, pierwsze kontakty telefoniczne i umówienie pierwszych spotkań, uzupełnienie i rozesłanie do innych pracowników kalendarza Outlook.
- Kolejne 2 tygodnie pracy to „podwójne” spotkania z Klientami wraz z przełożonym i stopniowe przechodzenie do samodzielnych wizyt.
- Podczas pierwszych 3 miesięcy pracy Przedstawiciel poznaje charakter i proces sprzedaży. Spotkania są wyznaczane przez przełożonego, zatem Przedstawiciel otrzymuje sprecyzowane zadania takie jak pozyskiwanie zamówień z trwającej umowy, zwiększanie realizacji umowy, wypracowanie nowego projektu. Aktywności są planowane z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem, oraz raportowane (na początku z końcem każdego tygodnia, później nie rzadziej niż raz na miesiąc).
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 składników:
- Podstawy – od 4 000 zł netto.
- Prowizja od sprzedaży materiałów zużywalnych – rozliczana miesięcznie za osiągnięcie kwartalnych planów sprzedaży. Stanowi mniej więcej czwartą pensję w kwartale.
- Prowizja od sprzedaży sprzętu medycznego – liczona jako % od zysku ze sprzedaży sprzętu. W zależności od wartości urządzenia może wynosić od kilkuset nawet do kilku tysięcy złotych.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?
Dział Handlowy naszej firmy tworzą 3 osoby aktywnie pracujące w terenie, które na bieżąco są wspierane przez Dział Obsługi Klienta (liczący 3 osoby) i Dział Zamówień Publicznych (liczący 2 osoby).
Swoją współpracę opieramy na wzajemnej pomocy, zrozumieniu i zaufaniu. W celu zacieśnienia więzi i budowania relacji między pracownikami zespołu, regularnie organizujemy spotkania i wyjazdy integracyjne.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Pakiet socjalny.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie na życie.
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!