
Agencja Pracy GRANTIS APT Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, buduje zespół ambitnych i doświadczonych osób.
Obecnie poszukujemy:
Przedstawiciela Handlowego - outsourcing pracowniczy
Jeśli jesteś osobą mającą 1 rok doswiadczenia w branży - outsourcing pracowniczy, HR, lubiącą sprzedaż, doceniasz elastyczność i możliwości małej firmy oraz zmęczyły Cię sztywne procedury korporacyjne to, zapraszamy do aplikowania! Szukamy osoby posiadającej bazę klientów biznesowych.
Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Przygotowanie i nadzór nad realizacją umów handlowych
- Raportowanie postępów prac i przygotowanie raportów sprzedaży
- Dbanie o wizerunek i prezentację firmy
- Praca własna i zespołowa przy budowaniu strategii rozwoju z zakresu świadczonych usług
- Obecność w siedzibie firmy w Zielonej Górze/ Warszawie przynajmniej raz w tygodniu
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, co najmniej 1 rok w Agencji Pracy Tymczasowej
- Umiejętność tworzenia nowej bazy klientów
- Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra organizacja pracy
To oferujemy
- Warunki pracy do uzgodnienia, zgodne z doświadczeniem i preferencjami Handlowca;
- Narzędzia pracy: samochód firmowy, laptop, telefon.
- Wynagrodzenie podstawowe wraz z atrakcyjnym systemem prowizyjnym
- System zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
- Umowa B2B + prowizja od podpisanych kontraktów
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!