Firma MS Services Sp. z o.o. specjalizuje się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu podnosimy efektywność Twoich działań komercyjnych na rynku. Aktualnie realizujemy projekt na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o., właściciela marki HEETS oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS.
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Konsumenta IQOS
Opis stanowiska:
Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu),
Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta,
Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi,
Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących,
Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży Wsparcie posprzedażowe Klientów.
Aplikuj, jeśli:
Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi,
Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na wzajemnym zaufaniu,
Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży,
Jesteś dyspozycyjny 80 - 100godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
Atrakcyjną stawkę godzinową - 25 brutto/h,
Elastyczne godziny pracy,
Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu.