

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która będzie oferować maszyny do obróbki metalu, dlatego mile widziane będzie osoba z wykształceniem technicznym.
- Do skutecznej realizacji procesu sprzedaży wymagamy dobrych umiejętności komunikacyjnych, które przełożą się na zbudowanie zaufania u Klienta.
- Ponieważ nasi producenci w większości to firmy zagraniczne, oczekujemy znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Osoby, która posiada czynne prawo jazdy kat. B.
- Zależy nam na osobie, która zaangażuje się w sprzedaży i zwiąże się z firmą. Wykazuje naturalną zdolność poznawania nowych technologii, łatwo przyswaja wiedzę, chętnie zadaje pytania i proponuje rozwiązania, jest zorientowana na działanie i rozumie jak jej praca przekłada się na efektywność i skuteczność działań sprzedażowych.
Czym będę się zajmować?
- Aktywną sprzedażą maszyn do obróbki metalu dedykowanych zarówno do sektora małych firm jak i do firm prowadzących seryjną produkcję.
- Samodzielnymi działaniami dążącymi do pozyskania nowych Klientów. W początkowym okresie klientów dostarczy Ci zespół handlowy firmy.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży na zasadzie lejka sprzedażowego (od momentu pozyskania klienta, poprzez analizę potrzeb, a skończywszy na ofertowaniu i skutecznych negocjacjach)
- Tworzeniem nowych ofert (wg istniejących wzorów firmowych).
- Realizacją założonych budżetów sprzedażowych.
- Regularną opieką i podtrzymywaniem kontaktów z Klientem (obsługa posprzedażowa) w celu zbudowania długotrwałego zaufania, skutkującego kolejnymi szansami sprzedażowymi.
Jak przebiega wdrożenie?
Pełne wdrożenie handlowca do pracy obejmuje okres min 2-3 miesięcy i składa się z kilku istotnych etapów:
- Okres wstępny (1 miesiąc) – zapoznanie się ze specyfiką firmy i strukturą organizacyjną, poznawanie systemów, zasad i procedur, szkolenie z produktów jakie oferuje firma, udział w istniejących projektach celu lepszego zrozumienia procesów i produktów.
- Okres dalszej nauki (2 miesiące) - realizacja zadań zleconych przez przełożonego oraz omawianie wniosków z realizacj, przygotowywanie ofert, negocjacje i domykanie sprzedaży pod nadzorem opiekuna.
- Okres pracy samodzielnej (po 3 miesiącach) samodzielna realizacja zadań zleconych bądź pozyskanych samodzielnie przez kandydata. W tym okresie handlowiec jest wspierany przez bardziej doświadczonych pracowników.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Podstawy – uzależnionej w dużej mierze od wiedzy, doświadczenia, umiejętności, kreatywności kandydata.
- Premii uzależnionej od realizacji planu.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Pracę na pełen etat.
- Umowę o pracę lub B2B.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!