Centrum Produkcyjne Pneumatyki ”PREMA” Spółka Akcyjna powstało w 1976 r. w Kielcach. Jego głównym filarem działalności jest projektowanie i produkcja elementów hydrauliki, pneumatyki siłowej i sterującej, mającej zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Firma dodatkowo świadczy usługi automatyzacji produkcji oraz budowy maszyn specjalnego przeznaczenia biorąc pełną odpowiedzialność za każdą z faz projektu. Szeroka gama wyrobów oraz współpraca z renomowanymi producentami podzespołów i elementów automatyki umożliwia budowę układów sterowania ściśle dostosowanych do wymagań klienta. Zapewniamy najwyższą jakość wykonania dzięki wdrożeniu i stosowaniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2015.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Techniczno-Handlowych_Dystrybucja
Miejsce pracy: cała Polska
Oferujemy:
Pracę w firmie, która jest polskim producentem pneumatyki siłowej i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i realizowanych zadań,
Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (m.in. telefon, laptop, samochód służbowy),
Dodatkowe benefity (m.in. dofinansowanie wakacji, bony świąteczne dla dzieci),
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu,
Region sprzedaży na wyłączność,
Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia,
Miejsce parkingowe.
Wymagamy:
Minimum 3-letniego doświadczenia w handlu najlepiej w branży technicznej/przemysłowej w sektorze B2B,
Wykształcenia technicznego lub handlowego,
Umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych,
Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych,
Umiejętności podejmowania decyzji,
Czynnego prawa jazdy kat. B.,
Gotowości do codziennych wyjazdów służbowych,
Dyspozycyjności, samodzielności w podejmowaniu decyzji i silnej motywacji do pracy.
Znajomości programu pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
Znajomości elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki, automatyzacji produkcji (będzie stanowiła dodatkowy atut).
Twój zakres podstawowych obowiązków:
Aktywny rozwój sieci dystrybucji w kraju,
Doradztwo oraz obsługa sprzedażowa obecnych i potencjalnych klientów Spółki wraz z przygotowywaniem ofert w sektorze B2B,
Realizacja założonych celów sprzedaży,
Koordynacja działań marketingowych względem klientów biznesowych,
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
Nadzór nad obiegiem dokumentów dotyczących klientów,
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów,
Udział w targach i innych wydarzeniach branżowych,
Raportowanie wyników pracy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 17.