

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Przedstawiciel techniczno – handlowy
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- realizacja założonych celów biznesowych;
- pozyskiwanie zamówień od klientów oraz monitoring ich dostaw;
- rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów;
- wsparcie techniczne klientów;
- prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów;
- opracowywanie zapytań i ofert;
- opracowywanie i przeprowadzanie akcji wspierających sprzedaż;
- współudział w organizacji wydarzeń promocyjnych (targi branżowe, wystawy);
- rozpatrywanie reklamacji klientów oraz tworzenie raportów reklamacji we współpracy z innymi działami;
- kontrola należności klientów.
Nasze wymagania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży rolniczej (maszynowej) - warunek konieczny;
- dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych;
- samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
- skuteczność w działaniu i odpowiedzialność.
Pracując z nami:
- jesteś członkiem międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- masz realny wpływ na rozwój obszaru, za który odpowiadasz;
- otrzymasz pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną LUXMED, Kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
- możesz dołączyć do Pracowniczego Programu Emerytalnego (po 12 miesiącach 3,5 % wynagrodzenia w całości finansowane przez pracodawcę);
- możesz doskonalić swoje umiejętności językowe korzystając z platformy e-learningowej;
- korzystasz ze świadczeń w ramach ZFŚS;
- możesz realizować potrzebę pomocy innym - jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, w której pracownicy angażują się w inicjatywy charytatywne.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!