

Doświadczenie w branży zbieramy od 2004 r., a od 2018 r. działamy pod marką POS Group. Mamy aż 15 lokalizacji, a nasze największe contact center mieszczą się w Białymstoku i Ciechanowie. Naszym celem jest budowanie nowej jakości na rynku contact centre poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Dążymy do zapewnienia jak najwyższego poziomu i skuteczności naszych usług oraz obsługi. Słuchamy ludzi i opieramy się na ich doświadczeniu; jednocześnie obserwujemy światowe trendy i implementujemy je w naszej organizacji. W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi Klienta.
Dołącz do nas i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży jako:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radom, ul. Wrocławska 10
Ta oferta jest skierowania do osób, które chcą rozpocząć lub wzbogacić swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej / Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.
Na tym stanowisku:
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny z Klientami firmy Orange Polska (połączenia w ruchu wychodzącym) - dzwonisz tylko do aktualnych Klientów firmy, nie korzystamy z tzw. "zimnych baz";
- We współpracy z innymi członkami zespołu będziesz obsługiwał Klientów, doradzał w wyborze i sprzedawał usługi;
- Nauczysz się jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta;
- Będziesz budował i utrzymywał długotrwałe relacje z Klientami.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na 3/4 etatu z dopełnieniem do całego etatu (pierwsza umowa na okres próbny 3-ech miesięcy);
- Podstawę w wysokości 22 zł brutto/h (podstawa niezależna od wyniku sprzedażowego);
- Premia sprzedażowa w wysokości minimum 11 zł brutto do każdej przepracowanej godziny (wówczas stawka to min. 33 zł brutto/h);
- Przede wszystkim długoterminową i stabilną współpracę;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym;
- Szczególną uwagę przykładamy do procesu szkolenia pracownika, dlatego od pierwszego dnia pracy oferujemy płatne szkolenie i przekazujemy rzetelną wiedzę;
- Laptop i niezbędne narzędzia do pracy;
- Aktywne wspracie przełożonych oraz doświadczonych współpracowników zespołu;
- Możliwość korzystania z dodatkowych świadczeń (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna);
- Dla aktywnych - karta sportowa Multisport;
- Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;
- Zniżki 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange;
- Liczne konkursy sprzedażowe, dzięki którym możesz zyskać cenne nagrody;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Nasze wymagania:
- Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 20.30 i w wybrane soboty w godzinach 10.30 - 16.00 (pracujemy na dwie zmiany);
- Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko "o pogodzie";
- Doświadczenie w Call Center, w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
- Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;
- Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;
- Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję Klientów;
- Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel.
Jeśli jesteś zainteresowany naszą propozycją współpracy i szukasz nowych możliwości, APLIKUJ!
Chętnie spotkamy się z Tobą przy kawie i omówimy szczegóły współpracy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!