Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Kasjer – Sprzedawca

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Pracownik Baru Top Drive

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Asystent Kierownika Sklepu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-03-2024
  • 3 lokalizacje -> 11 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów

Podstawa: 4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów
  • Semtop
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 23-03-2024
Pensja podstawowa
4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów

Sprzedawca Działu mięsno – wędliniarskiego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Agent Nieruchomości

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Zastępca Kierownika Sklepu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Dyrektor Sprzedaży

Kancelaria Prawniczo-Brokerska ADVERSUM Spółka z o.o.

35

https://adversum.pl/

Ogłoszenie ważne do: 29-08-2023

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Kierownik sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Frampol

Kluczowe umiejętności

Komunikatywność Budowanie relacji Znajomość technik sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Jako skuteczny broker ubezpieczeniowy działamy na terenie całego kraju, dysponując siecią prężnie działających placówek w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Olsztynie. Sprawnie i profesjonalnie dokonujemy analizy i oceny możliwości uzyskania odszkodowania w każdej przedstawionej nam sprawie.
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne, przeprowadzamy Klientów przez wszystkie niezbędne procedury. Wypracowany w Adversum model usługi prawnej pozwala nam reprezentować Klientów na każdym etapie postępowania, również przed sądem. 

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Sprzedaży

 

Czym się wyróżniamy?

Zajmujemy się nie tylko obsługą prawną, ale także wsparciem w leczeniu osób poszkodowanych. Współpracujemy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej (IMI).

  1. Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów prawnych, które świadczą usługi dla osób poszkodowanych, ale jako jedyni na rynku mamy usługę łączoną, w której po ustaleniu odpowiedzialności cywilnej pacjent rozpoczyna leczenie w nowoczesnych prywatnych placówkach medycznych, nie korzystając z własnych środków pieniężnych.
  2. W tym samym czasie jego sprawa obsługiwana jest od strony prawnej. Współpraca ta owocuje wymianą informacji o stanie zdrowia pacjenta i rokowaniach na przyszłość.
  3. Powoduje to, że Adversum reprezentujące i działające w interesie poszkodowanego jest
    w stanie uzyskać relatywnie wyższe kwoty zadośćuczynień, odszkodowań i kosztów leczenia niż inne firmy nie dysponujące takimi informacjami.
  4. Połączenie usług obsługi prawnej i koordynacji procesu leczenia daje większe możliwości
    i ułatwia pozyskanie Klientów poważnie poszkodowanych w wypadkach.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w kontaktach z placówkami medycznymi oraz budowie sieci sprzedaży w branży odszkodowawczej.
  • Zależy nam na osobach, które oprócz umiejętności budowania własnej sieci sprzedaży posiadają także umiejętność aktywnego i samodzielnego pozyskiwania Klientów, przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych.
  • Idealny kandydat powinien posiadać łatwość prowadzenia rozmowy z Klientami oraz doświadczenie w pracy z systemami Office, CRM, ERP.

 

Czym będę się zajmować?

  • Twoim głównym zadaniem będzie budowa i organizacja struktur sprzedaży i obsługi roszczeń odszkodowawczych poprzez rekrutację, selekcję i szkolenie koordynatorów sprzedaży.
  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (dotarcie do Klientów w sposób etyczny w celu przedstawienia możliwości współpracy), realizację planu pozyskania Klientów oraz rekrutacji koordynatorów i konsultantów Adversum.
  • Dbaniem o wizerunek firmy poprzez kulturę osobistą, elokwencję, znajomość oferty oraz szacunek względem rozmówcy.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Proces wdrożenia trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:

  • Wprowadzanie w systemy firmy.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży tj. budowa własnej struktury sprzedaży oraz samodzielna sprzedaż.
  • Szkolenie z podstaw prawnych odpowiedzialności cywilnej.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z czterech składników:

  • Premii startowej – na umowie B2B na okres do 6 miesięcy (wynagrodzenie od 5-10 tysięcy brutto, zależne od doświadczenia w branży i realnej możliwości zbudowania struktury sprzedaży).
  • Prowizji od sprzedaży – 35% z własnych spraw jako Dyrektor oraz nadprowizja ze spraw swoich koordynatorów sprzedaży.
  • Zaliczki po przyjęciu sprawy do obsługi – wysokość zaliczki waha się od 300 do 3000 zł i jest uzależniona od wysokości roszczenia. Naliczana jest systemowo, zgodnie z załącznikiem do umowy.
  • Premii uznaniowej – w zależności od postępów w rozwoju sieci sprzedaży.

 

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • W początkowym okresie refundację kosztów użytkowania prywatnego samochodu. Po okresie próbnym, trwającym 6 miesięcy samochód służbowy.
  • Grupowe ubezpieczenie medyczne.
  • Ubezpieczenie na życie.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz