INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań pomiarowych. Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1987 roku i należy do czołowych dostawców instrumentów pomiarowych dla firm telekomunikacyjnych, uczelni wyższych oraz przemysłu. Firma prowadzi swoje działania sprzedażowe poprzez 4 działy handlowe – telekomunikacyjnych urządzeń pomiarowych, urządzeń laboratoryjnych, urządzeń czujnikowych oraz urządzeń do pomiarów psycho-fizjologicznych. Zatrudniamy 23 osoby i aktualnie poszukujemy pracowników, którzy będą w aktywny sposób prowadzić działania handlowe i marketingowe w dziale telekomunikacyjnych urządzeń pomiarowych.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży - B2B Mierniki telekomunikacyjne
Kogo szukamy?
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi i doświadczeniem w handlu B2B, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych.
Co będzie należało do twoich zadań?
Obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie wycen, ofert i materiałów informacyjnych
Przeprowadzanie prezentacji produktowych (często w siedzibie klienta) oraz prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
Prowadzenie negocjacji handlowych
Przygotowywanie dokumentacji przetargowych i specyfikacji technicznych
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
Udział w branżowych konferencjach oraz prezentacjach produktowych na terenie całej polski
Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
Prowadzenie działań marketingowych związanych z obsługiwanymi produktami oraz budowanie wizerunku obsługiwanych marek produktowych
Jakimi produktami będziesz się zajmować?
W naszej firmie będziesz odpowiadać za rozwój sprzedaży w dziale polowych urządzeń pomiarowych i spawarek światłowodowych. Twoje obowiązki będą obejmować obsługę i rozwój oferty produktów, takich jak:
Urządzenia do pomiaru i certyfikacji sieci LAN firmy AEM (Singapur) – lidera na rynku certyfikatorów okablowania strukturalnego
Urządzenia OTDR do pomiaru sieci światłowodowych marki Yokogawa (Japonia) oraz AFL (USA)
Spawarki światłowodowe marki FITEL (Japonia) oraz FiberFox (Korea)
Jakie są wymagania?
Doświadczenie na stanowisku handlowym (mile widziany handel specjalistyczny, B2B)
Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
Umiejętność aktywnego pozyskiwania kontaktów handlowych oraz odkrywania potrzeb potencjalnych klientów – mile widziana znajomość narzędzi do prospectingu
Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych i zdolności retoryczne
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
Zmysł techniczny i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
Umiejętności negocjacyjne
Otwartość na nowe technologie
Punktualność, rzetelność i kreatywność
Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność efektywnego poszukiwania informacji online
Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych
Znajomość rynku IT, zagadnień związanych z telekomunikacją będzie dodatkowym atutem
Jak wygląda wynagrodzenie?
Jesteśmy otwarci na formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub kontraktu B2B w zależności od preferencji. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia. W przypadku umowy o pracę zwiera się w przedziale od 6 100 do 7 600 PLN brutto. W przypadku kontraktu B2B 8 000 - 10 000 netto (+VAT).
Premia sprzedażowa – jest to premia uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Premia jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Premia wypłacana miesięcznie. Przy realizacji minimalnego planu sprzedaży premia wynosi ok 1 500 pln netto przy kontrakcie B2B. Premia doświadczonych sprzedawców wynosi ok 4 500 netto. Nie ma maksymalnego progu premii sprzedażowej.
Co jeszcze oferujemy?
Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy i umiejętności
Udział w branżowych konferencjach i szkoleniach
Współpracę z doświadczonymi pracownikami, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz bezpośredni kontakt z zarządem firmy
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, Office 365, Pipedrive CRM, samochód służbowy (po okresie próbnym i wdrożeniu także do użytku prywatnego)
Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy, otwartej na inicjatywę pracowników
Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej - 24 dni w roku
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
I etap – wstępna rozmowa telefoniczna
II etap – rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie spółki
III etap – zadanie weryfikujące zdolności prezentacyjne
Jak będzie przebiegało wdrożenie?
Podstawowy okres wdrożenia pracownika w zależności od indywidualnych predyspozycji i doświadczenia trwa od 1 do 3 miesięcy i składa się z następujących etapów:
Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych
Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii pomiarowych
Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży
Zapoznanie się z procedurami sprzedażowymi oraz procedurami realizacji zamówień
Uczestnictwo w prezentacjach handlowych oraz szkoleniach produktowych prowadzonych przez doświadczonych pracowników działu handlowego
Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu