Forma zatrudnienia
Baza kontaktów
Klient
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Top miasta
Firmy, które aktualnie zatrudniają
Przepraszamy, nie znaleźliśmy żadnych wakatów
Zobacz inne wakaty

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Bytomiu

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Lubinie (CH Cuprum Arena)

Ambasador Biznes Energii

Przedstawiciel techniczno-handlowy do działu oświetlenia NOWA

🌿 Regionalny Przedstawiciel Handlowy – Medycyna Estetyczna | Naturalna | Sport NOWA

Mł. Specjalista ds. Sprzedaży i Budowania Relacji z Klientem w Warszawie (Galeria Mokotów MEC) NOWA

Przedstawiciel handlowy ds. obsługi inwestycji i hydraulików NOWA

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Nysie (Galeria Vendo) NOWA

Doradca handlowy - branża OZE (pompy ciepła, fotowoltaika)

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Legionowie (CH Błękitne)

Przedstawiciel Medyczny

Manager sprzedaży ds. energii i gazu

Asystent działu sprzedaży

Specjalista ds. sprzedaży

Doradca ds. sprzedaży samochodów

Handlowiec – Meble & Stoiska Targowe

Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości

Asystent Agenta Ubezpieczeniowego

Doradca klienta biznesowego ds. energii i gazu

Przedstawiciel Handlowy

Handlowiec - produkcja reklam i wydruków wielkoformatowych

Agent Ubezpieczeniowy

Przedstawiciel Handlowy

Specjalista ds. Sprzedaży Orange Energia

Poszukujemy Energetycznego Superbohatera
Lista szkoleń i kursów
Skuteczne Spotkania
Szkolenie dla osób, które sprzedają prowadząc spotkania handlowe z klientami i chcą kończyć je z sukcesem, zamiast robić 100 follow-upów. Na szkoleniu wypracujecie plan spotkania od A do Z, który od razu ustawi Was jako autorytet, reszta ofert będzie w oczach klienta tylko tłem. Finalizacja sprzedaży stanie się znacznie łatwiejsza, a Wy skończycie wiele spotkań dokonując na nich sprzedaży. Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© pozwoli Wam wyróżnić się w oczach klienta.
Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!
Akademia Pozyskiwania Klientów (z dofinansowaniem unijnym do 95%)
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.
Cold Calling [Umawianie Spotkań]
Umawiaj spotkania skutecznie i bez stresu. W 1 dzień opanujesz 5 kluczowych elementów cold calls i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży! Poznasz przykłady jak zacząć rozmowę “mocnym zdaniem za milion”. Będziesz mieć i odpowiedź na każdą obiekcję klienta. Nauczę Cię, w jaki sposób budować zaufanie i autorytet przez telefon, a klient zacznie postrzegać Cię jako eksperta, którego warto posłuchać. Szkolenie z nagrywaniem i analizą rozmów da Ci świeże spojrzenie na „zimne” telefony!
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.