Zobacz inne oferty pracy

Handlowiec - specjalista ds. sprzedaży w branży rolniczej

IntRec Sp. z o.o.

10

http://intrec.io

Ogłoszenie ważne do: 15-05-2024

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Kierownik sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna + Wyjazdy, Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

2

Liczba wakatów

Lokalizacja

Pruszcz  - 2 wakaty

Kluczowe umiejętności

Baza klientów Rolnictwo Znajomość technik sprzedaży

Opis stanowiska

IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain. 

Jesteś handlowcem doświadczonym w pracy z rolnikami?

Świetnie odnajdujesz się w pozyskiwaniu i obsłudze klientów

Szukasz miejsca, które umożliwi ci elastyczność, wysokie zarobki i rozwój?

Chcesz być członkiem wyjątkowego zespołu, którego członków łączy pasja, determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu? 

Aplikuj już teraz!  

 

Nasz klient jest jedną z wiodących firm w Polsce, specjalizujących się w handlu trzodą chlewną. W związku z chęcią dalszego rozwoju skali działalności oraz obszaru działania, poszukuje kandydata na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy

(połączenie pracy w terenie oraz w biurze)

 

Nawiązując współpracę możesz liczyć na:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy, doświadczenia, zaangażowania, a przede wszystkim wyniku sprzedaży(podstawa + wysoka prowizja),
  • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • samochód służbowy do użytku prywatnego,
  • pracę hybrydową (home office, mobilna, spotkanie w biurze raz na 2 tygodnie),
  • kompleksowe wdrożenie,
  • pełne wsparcie pozostałych działów firmy, 
  • możliwość ciągłego rozwoju kompetencji.

 

Do twoich zadań będzie należeć:

  • budowanie portfela klientów,
  • aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
  • wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
  • ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
  • analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
  • udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
  • kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
  • bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
  • aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
  • nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki.

 

Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli:

  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w handlu w branży rolnej,
  • znasz rynek trzody chlewnej oraz rynek pasz,
  • masz wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu rolnictwa, ekonomiki rolnictwa, ekonomii, zarządzania lub pokrewne,
  • bardzo dobrze organizujesz pracę własną, ustalasz priorytety, cechuje cię terminowość i skrupulatność,
  • w codziennej pracy obsługujesz MS Excel,
  • jesteś osobą samodzielną oraz zaangażowaną w realizacji codziennych obowiązków,
  • potrafisz pracować w zespole,
  • cechuje się chęć podejmowania wyzwań oraz dążenie do osiągania zakładanych celów.
  • ponadto, posiadanie portfela klientów – hodowców będzie znaczącym atutem.

 

Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji?

  • Sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy
  • Jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec
  • Po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej
  • Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem
  • Mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy

 

Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz
Aplikuj

Handlowiec - specjalista ds. sprzedaży w branży rolniczej

Pensja podstawowa: Nieujawniona

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 27-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
  • SMART-HR
  • B2B
  • FMCG - Art. Spożywcze i napoje / karma i art. dla zwierząt
  • 27-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 27-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 3 lokalizacje -> 6 wakatów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów