SKOFF sp. z o. o. - Jesteśmy uznanym i cenionym producentem działającym w branży elektrotechnicznej od 1997r. oraz wielokrotnie nagradzaną, rodzinną firmą skupiającą utalentowanych innowatorów i twórców. Jesteśmy trendsetterami odpowiadającymi na wymagania rynku, a każda nasza idea i produkt powstają na terenie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Czechowicach-Dziedzicach.
Jeżeli interesuje Cię praca w firmie produkcyjnej opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technicznych aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która łatwo nawiązuje kontakty (zarówno bezpośrednio jak i telefonicznie) oraz umie budować relacje. Kładziemy duży nacisk na umiejętność prowadzenia spotkań i negocjacji.
- Preferowany kandydat to osoba otwarta, kreatywna oraz umiejąca pracować pod presją czasu.
- Celujemy w osoby, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
- Ważne jest dla nas, abyś był w pełni samodzielnym pracownikiem w zakresie organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
- Osoby posiadającej czynne prawo jazdy kategorii B – wymóg konieczny.
- Mile widziana znajomość języka obcego oraz doświadczenie w branży elektrotechnicznej.
Czym będę się zajmować?
- Aktywnym pozyskiwaniem zamówień od Klientów z którymi mamy już podpisaną umowę oraz ustalone warunki współpracy.
- Aktywnym pozyskiwaniem nowych Klientów, kreatywne pozyskiwanie nowych obszarów dystrybucji.
- Budowaniem i utrzymywaniem wartościowych relacji z klientami, reagowaniem na ich potrzeby i proponowaniem optymalnych rozwiązań.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca (propspecting, analiza potrzeb, prezentacja produktów, ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów).
- Realizacją wyznaczonego planu sprzedażowego zgodnie z polityką handlową firmy.
- Monitorowaniem i analizą konkurencji, rynku, trendów.
- Raportowaniem działań handlowych.
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z 3 elementów:
- Podstawy.
- Premii od obrotu uzależnionej od % realizacji planu sprzedaży.
- Premii uznaniowej.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę lub współpracę B2B.
- Niezbędny sprzęt do wykonywania pracy, laptop i telefon.
- Pakiet benefitów m.in. ubezpieczenie grupowe.
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach i szkoleniach.
- Szkolenia produktowe.
- Szkolenia sprzedażowe.
- Wyjścia / wyjazdy integracyjne.
Kliknij „Aplikuj” i prześlij CV!