Forma zatrudnienia
Baza kontaktów
Klient
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Top miasta
Firmy, które aktualnie zatrudniają
Praca - Dobra (małopolskie) - Mamy dla Ciebie najwięcej wakatów w sprzedaży!
Manager Sprzedaży
Partner Biznesowy / Agent / Grupa sprzedażowa
Masz być jak bulterier, jak wściekły byk... jak Tomy Lee Jones w Ściganym :)
Specjalista ds. eMobility
Regionalny Menadżer Sprzedaży branży OZE oraz Termomodernizacji
Krajowy Doradca Techniczny
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Doradca ds. Energii i Gazu (z urządzeniem do optymalizacji energii)
Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. pozyskiwania klienta
Doradca klienta strategicznego (m/k)
Partner biznesowy / Specjalista ds. sprzedaży
Koordynator ds. pozyskiwania substratów i lokalizacji (m/k)
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zostań Liderem Regionu EcoZenit
Specjalista do spraw sprzedaży
Doradca Klienta ds. Sprzedaży Energii Elektrycznej i Gazu
Doradca Energetyczny biznes
Doradca handlowy - branża OZE (pompy ciepła, fotowoltaika)
Doradca Klienta ds. Magazynów Energii i Fotowoltaiki
Specjalista do spraw sprzedaży
Lista szkoleń i kursów
Handlowcy.AI
Handlowcy.AI to szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności nowoczesnego handlowca. Podczas szkolenia dowiesz się, jak w przemyślany sposób wykorzystywać sztuczną inteligencję, by działać efektywniej i skuteczniej. Szkolenie nie jest prezentacją wielu różnych narzędzi. To praktyczna nauka technik, które można zastosować na różnych etapach procesu sprzedaży wykorzystując aplikacje takie, jak ChatGPT. Dzięki niemu zyskasz przewagę w biznesie i wyróżnisz się na rynku.
Akademia Pozyskiwania Klientów (z dofinansowaniem unijnym do 95%)
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.
Skuteczne Spotkania
Szkolenie dla osób, które sprzedają prowadząc spotkania handlowe z klientami i chcą kończyć je z sukcesem, zamiast robić 100 follow-upów. Na szkoleniu wypracujecie plan spotkania od A do Z, który od razu ustawi Was jako autorytet, reszta ofert będzie w oczach klienta tylko tłem. Finalizacja sprzedaży stanie się znacznie łatwiejsza, a Wy skończycie wiele spotkań dokonując na nich sprzedaży. Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© pozwoli Wam wyróżnić się w oczach klienta.
Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem
Szkolenie „Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem” to w 100% skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży. Jeśli zależy Ci na rozwoju i poprawie wyników Zespołu zamów jeszcze dziś to szkolenie z technik sprzedaży. Uczestnicy nauczą się też jak budować jeszcze lepsze relacje z klientem, co pozwoli im lepiej rozumieć jego potrzeby i zamykać więcej transakcji. Zamów już dziś szkolenie dla swojego zespołu i zyskaj znaczącą przewagę na rynku! To szkolenie sprzedażowe, które naprawdę działa!
Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!
