Kontakt z klientem
Dyspozycyjność
Tworzenie strategii sprzedaży
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
DIG NET sp. z o. o. sp. k. , właściciel marki Lenart, to producent wielozadaniowych, modnych i przyjaznych mebli skrzyniowych do sypialni, salonów, jadalni, pokoi dziecięcych i młodzieżowych oraz do przedpokoi. Jesteśmy zespołem profesjonalistów połączonych pasją do dobrego designu i funkcjonalnych rozwiązań dla domu. Naszą misją jest ułatwianie życia codziennego, dlatego projektujemy dobrze przemyślane, łatwe w aranżacji, wielofunkcyjne meble, o ciekawym wzornictwie, które pozwalają stworzyć wygodne i przytulne wnętrza.
Aktualnie do zespołu poszukujemy:
EXPORT MANAGER
rodzaj pracy: praca hybrydowa/wyjazdy ok. 80% czasu, biuro ok. 20 % czasu
miejsce pracy: europa/biuro mamy w Mroczeń (pow. kępiński), woj. wielkopolskie
Twój zakres obowiązków:
Pozyskiwanie oraz analiza danych dotyczących konkretnych rynków docelowych i klientów w tym potencjalnych dystrybutorów/agentów
Prowadzenie wstępnych negocjacji w zakresie współpracy – określenie planu wejścia, określenie warunków współpracy handlowej (asortyment, ceny, terminy, warunki współpracy, wsparcie sprzedaży etc.)
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu sprzedaży i wyniki na powierzonych rynkach
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w ramach oferowanego portfolio produktowego
Analiza rynku, trendów i klientów
Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów
Raportowanie osiąganych wyników i celów
Monitorowanie działań konkurencji
Przygotowywanie i realizacja działań związanych ze wsparciem sprzedaży na powierzonych rynkach, w tym zbieranie danych dotyczących aktualnych targów branżowych oraz reprezentowanie spółki w targach i misjach gospodarczych
Zapewnienie bieżącego kontaktu z agentami, reprezentantami handlowymi oraz dystrybutorami – podejmowanie działań rozwojowych i rozwiązywanie bieżących problemów
Monitorowanie i windykacja należności
Współpraca z innymi zespołami w celu prawidłowej realizacji planu sprzedaży
Nasze wymagania:
Gotowość do przebywania w delegacji 1 – 2 tygodnie miesięcznie
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub handlowe
Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku specjalista ds. eksportu
Bardzo dobra znajomość różnych kanałów sprzedaży
Znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego (francuski, rosyjski, hiszpański) pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
Nastawienie na realizację celów
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, samodzielność i kreatywność
Znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność planowania na podstawie analizy danych
To oferujemy:
Stabilne i satysfakcjonujące warunki pracy
Pakiet szkoleń oraz wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży
Udział w branżowych imprezach w Polsce i na świecie
Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się, innowacyjnej firmie
Stanowisko wymagające dużej samodzielności działania i umiejętności podejmowania decyzji
Szeroką bazę kontaktów, wszystkie niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy)