Forma zatrudnienia
Baza kontaktów
Klient
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Top miasta
Firmy, które aktualnie zatrudniają
Przepraszamy, nie znaleźliśmy żadnych wakatów
Zobacz inne wakaty

Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Inwestycji

Kierownik sprzedaży regionalnej

Doradca ds. sprzedaży energii i gazu ziemnego

Doradca Klienta Premium w salonie firmowym

Specjalista ds. ofertowania dziale PCV/ALU

Specjalista ds. Klientów Biznesowych

Telemarketer/Konsultant Call Center

Menadżer ds. Klienta Biznesowego (OZE)

Manager Sprzedaży

Starszy Specjalista ds. Sprzedaży (branża hotelarska)

Doradca Techniczno-Handlowy

Account Manager B2B – Energia i Gaz

Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Warszawie (Sklep Ken 98)

Menadżer ds. Klienta Biznesowego (OZE)

Specjalista ds. Handlowych

Handlowiec-Specjalista ds. Sprzedaży

Junior International Commodity Trader

Doradca ds. sprzedaży energii i gazu ziemnego

Account Manager – branża poligraficzna

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Przedstawiciel Handlowy / Vanseller

Doradca ds. Ubezpieczeń Grupowych

Sprzedawca 4ECO
Lista szkoleń i kursów
Skuteczne Spotkania
Szkolenie dla osób, które sprzedają prowadząc spotkania handlowe z klientami i chcą kończyć je z sukcesem, zamiast robić 100 follow-upów. Na szkoleniu wypracujecie plan spotkania od A do Z, który od razu ustawi Was jako autorytet, reszta ofert będzie w oczach klienta tylko tłem. Finalizacja sprzedaży stanie się znacznie łatwiejsza, a Wy skończycie wiele spotkań dokonując na nich sprzedaży. Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© pozwoli Wam wyróżnić się w oczach klienta.
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.
Akademia Pozyskiwania Klientów (z dofinansowaniem unijnym do 95%)
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Handlowcy.AI
Handlowcy.AI to szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności nowoczesnego handlowca. Podczas szkolenia dowiesz się, jak w przemyślany sposób wykorzystywać sztuczną inteligencję, by działać efektywniej i skuteczniej. Szkolenie nie jest prezentacją wielu różnych narzędzi. To praktyczna nauka technik, które można zastosować na różnych etapach procesu sprzedaży wykorzystując aplikacje takie, jak ChatGPT. Dzięki niemu zyskasz przewagę w biznesie i wyróżnisz się na rynku.
Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.
Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!