Forma zatrudnienia
Baza kontaktów
Klient
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Top miasta
Firmy, które aktualnie zatrudniają
Praca - Energia - Mamy dla Ciebie najwięcej wakatów w sprzedaży!

Telemarketer/Konsultant Call Center

Doradca handlowy - branża OZE (pompy ciepła, fotowoltaika)

Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Inwestycji

Manager Sprzedaży NOWA

Account Manager B2B – Energia i Gaz NOWA

Menadżer ds. Klienta Biznesowego (OZE)

Doradca Techniczno-Handlowy

Przedstawiciel handlowy 4ECO

Doradca 4ECO

Specjalista ds. Sprzedaży 4ECO

Sprzedawca 4ECO

Ambasador Biznes Energii

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Doradca Handlowy

Kierownik zespołu sprzedaży do klientów strategicznych (m/k)

Doradca klienta strategicznego (m/k)

Doradca ds. sprzedaży energii i gazu ziemnego

Kierownik sprzedaży regionalnej

Manager Sprzedaży

Masz być jak bulterier, jak wściekły byk... jak Tomy Lee Jones w Ściganym :)

Specjalista ds. eMobility

Doradca Energetyczny

Regionalny Menadżer Sprzedaży branży OZE oraz Termomodernizacji
Lista szkoleń i kursów
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.
Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem
Szkolenie „Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem” to w 100% skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży. Jeśli zależy Ci na rozwoju i poprawie wyników Zespołu zamów jeszcze dziś to szkolenie z technik sprzedaży. Uczestnicy nauczą się też jak budować jeszcze lepsze relacje z klientem, co pozwoli im lepiej rozumieć jego potrzeby i zamykać więcej transakcji. Zamów już dziś szkolenie dla swojego zespołu i zyskaj znaczącą przewagę na rynku! To szkolenie sprzedażowe, które naprawdę działa!
Handlowcy.AI
Handlowcy.AI to szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności nowoczesnego handlowca. Podczas szkolenia dowiesz się, jak w przemyślany sposób wykorzystywać sztuczną inteligencję, by działać efektywniej i skuteczniej. Szkolenie nie jest prezentacją wielu różnych narzędzi. To praktyczna nauka technik, które można zastosować na różnych etapach procesu sprzedaży wykorzystując aplikacje takie, jak ChatGPT. Dzięki niemu zyskasz przewagę w biznesie i wyróżnisz się na rynku.
Skuteczne Spotkania
Szkolenie dla osób, które sprzedają prowadząc spotkania handlowe z klientami i chcą kończyć je z sukcesem, zamiast robić 100 follow-upów. Na szkoleniu wypracujecie plan spotkania od A do Z, który od razu ustawi Was jako autorytet, reszta ofert będzie w oczach klienta tylko tłem. Finalizacja sprzedaży stanie się znacznie łatwiejsza, a Wy skończycie wiele spotkań dokonując na nich sprzedaży. Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© pozwoli Wam wyróżnić się w oczach klienta.
Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.
Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!