Forma zatrudnienia
Baza kontaktów
Klient
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Pensja podstawa
Pensja prowizja
Top miasta
Firmy, które aktualnie zatrudniają
Przepraszamy, nie znaleźliśmy żadnych wakatów
Zobacz inne wakaty

Konsultant /-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Warszawie (CH Fort Wola)

Konsultant /-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Opolu (CH Solaris)

Specjalista ds. Klientów Biznesowych

Specjalista do spraw sprzedaży NOWA

Przedstawiciel handlowy NOWA

Senior International Commodity Trader NOWA

International Commodity Trader NOWA

Junior International Commodity Trader NOWA

Doradca 4ECO

Specjalista ds. Sprzedaży 4ECO

Sprzedawca 4ECO

Doradca ds. Ubezpieczeń Grupowych

Przedstawiciel Handlowy

Doradca handlowy - branża OZE (pompy ciepła, fotowoltaika)

Specjalista ds. Inwestycji

Specjalista ds. Sprzedaży

Przedstawiciel handlowy 4ECO

Telemarketer/Konsultant Call Center

Doradca Techniczno-Handlowy

Telefoniczny doradca agrotechniczny

Menadżer ds. Klienta Biznesowego (OZE)

Manager Sprzedaży

Account Manager B2B – Energia i Gaz

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Warszawie (Sklep Ken 98)

Menadżer ds. Klienta Biznesowego (OZE)
Lista szkoleń i kursów
Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!
Handlowcy.AI
Handlowcy.AI to szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności nowoczesnego handlowca. Podczas szkolenia dowiesz się, jak w przemyślany sposób wykorzystywać sztuczną inteligencję, by działać efektywniej i skuteczniej. Szkolenie nie jest prezentacją wielu różnych narzędzi. To praktyczna nauka technik, które można zastosować na różnych etapach procesu sprzedaży wykorzystując aplikacje takie, jak ChatGPT. Dzięki niemu zyskasz przewagę w biznesie i wyróżnisz się na rynku.
Cold Calling [Umawianie Spotkań]
Umawiaj spotkania skutecznie i bez stresu. W 1 dzień opanujesz 5 kluczowych elementów cold calls i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży! Poznasz przykłady jak zacząć rozmowę “mocnym zdaniem za milion”. Będziesz mieć i odpowiedź na każdą obiekcję klienta. Nauczę Cię, w jaki sposób budować zaufanie i autorytet przez telefon, a klient zacznie postrzegać Cię jako eksperta, którego warto posłuchać. Szkolenie z nagrywaniem i analizą rozmów da Ci świeże spojrzenie na „zimne” telefony!
Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.
Akademia Pozyskiwania Klientów (z dofinansowaniem unijnym do 95%)
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.